برگزاری رویداد «به نفع مردم» در فارس
کد خبر: 4202173
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

برگزاری رویداد «به نفع مردم» در فارس

رویداد «به نفع مردم» ویژه نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در انتخابات به همت دانشجویان جهادگر بسیجی استان فارس در حال برگزاری است.

جهاد تبیینبه گزارش ایکنا از فارس، حسین نگهداری، مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس امروز، هشتم اسفندماه در جریان فعالیت گروه جهادی دانشجویی نی‌ریز اظهار کرد: گروه‌های جهادی و دانشجویان جهادگر به‌واسطه فعالیت‌های مستمر و ارتباط با بدنه مردمی و تجربه گفت‌وگو و کار با مردم، جزئی از اثرگذارترین بخش بدنه تشکلی بسیج دانشجویی در عرصه انتخابات بوده که نقش‌آفرینی آن‌ها در این مهم ضروری است.

وی از برگزاری رویداد «به نفع مردم» در استان فارس ویژه نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در انتخابات خبر داد و افزود: میادین و اماکن پرتردد در محله‌های حاشیه‌نشین و روستاهای هدف گروه‌های جهادی محل اجرای برنامه است.

مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه پویش به نفع مردم در مناطق حاشیه‌نشین شهرها و کم‌برخوردار برگزار می‌شود، اضافه کرد: با هدف شنیده شدن دغدغه‌های مردم و پاسخ نمایندگان و نامزدهای انتخاباتی به مطالبات مردمی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از نیمه دوم بهمن‌ماه تاکنون ۳۶ گروه جهادی دانشجویی از استان فارس در راستای خدمت‌رسانی، تبیین‌گری و تبیین چهره به چهره به منظور امیدآفرینی، به مناطق کم‌برخوردار روستایی و حاشیه‌نشین شهری اعزام شدند.

انتهای پیام
captcha