انتخابات میدانی برای قدرت‌نمایی مردم است
کد خبر: 4202103
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
سردار کریمی:

انتخابات میدانی برای قدرت‌نمایی مردم است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات ارزیابی و نقشه‌های دشمنان را به هم ریخته و از سوی دیگر بازدارندگی بزرگی برای کشور ایجاد می‌کند. انتخابات میدانی برای قدرت نمایی مردم است تا بتوانند در برابر دشمن و تهدیدات بیمه شوند.

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز، 7 اسفند، در جمع دانشجویان دانشگاه اراک، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسائل کشور و بستری برای قوی شدن است و اگر دشمن در جنگ شناختی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است می‌خواهد مانع ایران قوی شود؛ لذا باید هوشیار بود و با تبیین موقعیت و شرایط امروز کشور را برای آحاد مردم به ویژه جوانان تبیین کرد.

 فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ایجاد فاصله میان نظام اسلامی و مردم را مهم‌ترین هدف دشمن در پروژه تحریم انتخابات دانست و افزود: البته ملت ایران همواره هوشیار است و همچون گذشته با حضور باشکوه و حماسی خود مشت محکمی بر دهان دشمنان و بدخواهان خواهد زد.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات میثاق با شهدا و حرکت به سمت پیشرفت ایران اسلامی است، اضافه کرد: انتخابات مولود انقلاب اسلامی است و همه باید برای خلق حماسه و تشکیل ایران قوی مشارکت کنند و قطعا حضور باشکوه مردم در انتخابات امیدآفرین است و توطئه‌های دشمنان و طمع آنها به کشور را از بین خواهد برد.

کریمی تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در اداره امور کشور دارد و مجلس خبرگان رهبری تضمین‌کننده اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی است؛ لذا شرکت در این انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و وظیفه هر ایرانی شرکت و دعوت مردم به انتخابات است.

وی ادامه داد: حضور حماسی مردم در انتخابات ارزیابی و نقشه‌های دشمنان را به هم می‌ریزد و علاوه بر اینکه بازدارندگی بزرگی برای کشور ایجاد می‌کند امنیت و اقتدار آفرین خواهد بود؛ لذا انتخابات میدانی برای قدرت نمایی مردم است تا بتوانند در برابر دشمن و تهدیدات بیمه شوند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به نقش مهم دانشجویان در خلق مشارکت حدأکثری در انتخابات، گفت: امروز به برکت دانشجویان انقلابی و جهادی شاهد پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگی در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم که هرکدام به سهم خود برای ساختن ایران قوی تلاش می‌کنند که قابل تقدیر است.

وی در پایان گفت: انتخابات و یوم‌الله ۱۱ اسفند فرصتی دیگر برای نقش‌آفرینی آحاد ملت است و دانشجویان که نخبگان جامعه هستند نقش بسیار برجسته‌ای دارند و باید با جهاد تبیین جهاد مشارکت‌آفرینی را رقم بزنند.

انتهای پیام
captcha