نخبگان فرهنگی، جهاد تبیین را خانه به خانه دنبال کنند
کد خبر: 4201688
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
استاندار آذربایجان شرقی:

نخبگان فرهنگی، جهاد تبیین را خانه به خانه دنبال کنند

مالک رحمتی گفت: مردم نیاز به گفت‌وگو دارند و نخبگان و مجاهدان جبهه فرهنگی باید جهاد تبیین را چهره به چهره و خانه به خانه راه بیندازند و دنبال کنند.

مالکر رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، پنجم اسفندماه، در همایش مشارکت حداکثری در انتخابات ویژه بانوان استان، گفت: امروز کشور را با رأی مردم اداره می‌کنیم و در آینده نیز اعتلای کشور با حضور همه سلایق در انتخابات میسر خواهد شد.

وی خطاب به بانوان حاضر در همایش، گفت: در این برهه حساس شما مجاهدان جبهه فرهنگی باید غبار ابهام را از ذهن جوانان پاک کنید و جهاد تبیین را چهره به چهره و خانه به خانه در اولویت قرار دهید، زیرا گاهی یک عذرخواهی صرف از یک شهروند عزیز موجب رفع شبهه و ابهام و ناراحتی است. وظیفه شما در انتخابات پیش رو بیشتر از حضور صرف در پای صندوق‌های رأی، جهاد تبیین برای جذب مشارکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی باشکوه است.

رحمتی، با بیان اینکه اگر ایران قوی می‌خواهیم باید در تعیین سرنوشت کشورمان نقش ایفا کنیم، گفت: نقش بانوان در این زمینه بسیار بااهمیت است، زیرا ۵۰ درصد از سه میلیون واجد شرایط رأی دادن در انتخابات استان را بانوان تشکیل می‌دهند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: اینکه می‌گوییم در این نظام، مردم عنصر کلیدی و تعیین کننده هستند، شعار نیست، بلکه حاصل پدیده‌ای به نام مردم‌سالاری دینی به‌عنوان ثمره شجره طیبه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ریل‌گذاری توسعه کشور در مجلس انجام می‌شود و قوه مجریه روی آن ریل حرکت می‌کند، افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی با هر سلیقه‌ای برای انتخاب نمایندگان اصلح اولویت ماست تا توسعه و پیشرفت کشور و رفع ناترازی‌ها محقق شود.

رحمتی، در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و جایگاه زن در اسلام اشاره کرد و گفت: در سایه تعالیم دین مبین اسلام، زنان از حضیض ذلت به اوج عزت و جایگاه تعیین سرنوشت جامعه می‌رسند که حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) مصداق عینی این تحول هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: به برکت آموزه‌های اسلامی، امروز بانوان کشورمان دوشادوش مردان در عرصه‌های مختلف حیات اجتماعی می‌درخشند.
 

انتهای پیام
captcha