ممنوعیت ورود نمایندگان کانادایی حامی اسرائیل به مساجد
کد خبر: 4201490
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
هشدار گروه‌های مسلمان:

ممنوعیت ورود نمایندگان کانادایی حامی اسرائیل به مساجد

همزمان با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، چند مؤسسه اسلامی کانادایی به نمایندگان مجلس این کشور هشدار دادند در صورتی که خواستار توقف فوری جنگ غزه نشوند، آنان را به مساجد راه نخواهند داد.

به گزارش ایکنا به نقل از کانادا نیوز 24، جمعی از گروه‌های اسلامی کانادایی به نمایندگان پارلمان این کشور اعلام کردند که باید خواستار توقف فوری جنگ در غزه و همچنین خواستار کمک‌ مجدد آژانس امدادرسانی به پناهندگان وابسته به سازمان ملل متحد شده و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی را محکوم کنند، در غیر این صورت آنها را به مساجد راه نخواهند داد.

در نامه سرگشاده‌ای که به امضای اعضای شورای ملی مسلمانان کانادا و شماری از مساجد مشهور این کشور رسیده، نوشته شده است: نمایندگانی که به صورت علنی از این تعهدات سر باز زنند، در تجمعات مسلمانان اجازه سخنرانی نخواهند داشت.

در این نامه آمده است: ماه رمضان ماه انسانیت است و در ماه رمضان امسال بیش از هر زمان دیگری، تنها نمایندگانی حضور خواهند داشت که در تعهد ما به بشریت سهیم باشند.

بیشتر بخوانید:

در این نامه همچنین تأکید شده است: نمایندگان باید با استفاده از سلاح‌ها و تجهیزات نظامی اسرائیل مخالفت کرده و از حق مردم کانادا در همبستگی با ملت فلسطین، بدون ترس از انتقام گیری، دفاع کنند.

انتهای پیام
captcha