بانوان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش مهمی دارند
کد خبر: 4201433
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

بانوان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش مهمی دارند

حجت‌الاسلام گرزین با تأکید بر اینکه مؤثرترین عضو در جهاد تبیین بانوان هستند، گفت: بانوان باید با کنشگری به موقع و با انتخاب دقیق و آگاه برای حضور حداکثری افراد در انتخابات 11 اسفندماه جاری تلاش کنند.

حجت ‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، همایش پاتوق گفت‌وگو با موضوع مشارکت حداکثری انتخابات ویژه کنشگران حوزه جمعیت، سوم اسفندماه در سالن ولایت اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در این مراسم با بیان اینکه تمام هدف دشمن در طول این 45 سال انقلاب اسلامی ایران، از بین بردن و نابود کردن ایران عزیز است، گفت: مردم همواره با بصیرت و آگاهی پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان وحدت اجتماعی را عاملی برای تداوم و انسجام ایران و انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: حضور پرشور و حماسی مردم در همه صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور فارغ از همه مشکلات نشان داد مشکلات دیگر را نیز با تلاش همگانی می‌توانیم حل کنیم.

گرزین با اشاره به اینکه مسیر پیش‌ رو قطعاً سخت خواهد بود، ادمه داد: مردم همواره به اعتقادات دینی خود پایبند هستند و در برابر هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمن با تأسی از بزرگان دین، سربلند بیرون خواهند آمد.

وی با تأکید بر اینکه مؤثرترین عضو در جهاد تبیین بانوان هستند، گفت: با انتخاب دقیق و آگاه به همراه کنشگری به موقع باید برای حضور حداکثری افراد در انتخابات 11 اسفندماه جاری تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha