دشمن به عدم مشارکت مردم در انتخابات دل بسته است
کد خبر: 4201397
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

دشمن به عدم مشارکت مردم در انتخابات دل بسته است

فرمانده نیروی هوایی ارتش، با بیان اینکه دشمن به عدم مشارکت مردم در انتخابات دل بسته، گفت: دشمن به دنبال جدا کردن مردم از نظام است که به طور حتم تیر دشمن به سنگ خواهد خورد.

امیر خلبان واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز، سوم اسفندماه، در نخستین یادواره شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمالغرب کشور در تبریز، اظهار کرد: تبریز شهر با ارزش و افتخار آفرین برای نظام مقدس بوده و هست و من به تمام آذربایجانی‌های کشورم به خصوص مردم شریف و قهرمان تبریز افتخار می‌کنم. مردم شریف آذربایجان‌شرقی ثابت کردند، یاران با وفا، غیرتمند، پای کار انقلاب و پشتیبانی رهبر هستند.

وی افزود: این امنیت، اقتدار، سربلندی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان پیدا کرده است به برکت خون شهدا و صبر و استقامت و بصیرت خانواده‌های معظم آنها است و ما همیشه مدیون این بزرگواران هستیم.

امیر خلبان واحدی، ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مراسم‌های بزرگداشت شهدا، شناخت سیره و سلوک آنها است. فرصت شناسی و پاسخ گویی به نیاز لحظه که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند بسیار اهمیت دارد. شهدا در زمان خودشان این فرصت شناسی را داشتند و ضرورت دارد ما نیز که در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن هستیم به آن توجه کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، خاطرنشان کرد: در تاریخ معاصر حضور همافران انقلابی نیروی هوایی در مدرسه علوی در ۱۹ بهمن سال ۵۷ و بیعت با امام راحل نمونه بارز اقدام بهنگام بود. در جنگ تحمیلی نیز همین هوشیاری و بصیرت اتفاق افتاد و خلبانان نیروی هوایی تنها ۲ ساعت پس از حمله رژیم بعثی صدام به میهنمان، عقبه راهبردی دشمن اعم از باند‌های پروازی و پالایشگاه‌ها را منهدم کردند که این یک نمونه از شناخت لحظه ها است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌هایی از این دست نمونه بارز جهاد تبیین و فرصت شناسی است افزود: جهاد تبیین اقدامی فوری است، چون سرعت حرکت دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی زیاد و پیشروی در این جنگ نامحسوس است و مرز‌های این جنگ در منازل ما است و باید بیش از پیش هوشیار و آماده و آگاه باشیم.

امیر واحدی، افزود: حضور تمام عیار در انتخابات پیشرو یکی از این موارد است چرا که دشمن به عدم مشارکت مردم دل بسته و به دنبال جدا کردن مردم از نظام که به طور حتم تیر دشمن به سنگ خواهد خورد.

انتهای پیام
captcha