مراسم تجلیل از چهره‌های شاخص «جهاد تبیین» در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4201345
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

مراسم تجلیل از چهره‌های شاخص «جهاد تبیین» در کردستان برگزار شد

مراسم تجلیل از چهره‌های شاخص روحانی در تحقق تمدن اسلامی با همکاری مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با حضور بیش از 500 روحانی استان کردستان امروز، سوم اسفند در سنندج برگزار شد.

عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، مراسم تجلیل از چهره‌های شاخص روحانی در تحقق تمدن اسلامی و جهاد تبیین با همکاری مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با حضور بیش از 500 روحانی استان کردستان امروز، سوم اسفند در سنندج برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تقدیر از برگزارکنندکان این مراسم گفت: روحانیون و ماموستایان باید در ایام انتخابات دستاوردها و موفقیت‌های نظام را برای عموم تبیین کنند و افکار عمومی را نسبت به خدمات بی‌شماری که ثمره انقلاب اسلامی است، آشنا کنند.

وی با اشاره به تغییر و تحول در مدیریت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور افزود: تحولات تأثیرگذاری در زمینه خدمت‌رسانی به روحانیون استان در راه است که ان‌شاالله موجب خدمت‌رسانی بیشتر به ایشان فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ضرورت تلاش برای ارتقای علمی و معنوی ماموستایان استان بیان کرد: تلاش در زمینه رشد علمی ماموستایان یک ضرورت است و روحانیون سعی کنند از تکنولژی روز در تحقق تمدن اسلامی استفاده بهینه را به جای آوردند.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های روحانیون استان در راستای  تحقق تمدن اسلامی گفت: تاکنون 11 نشست «جهاد تبیین» اوقاف و امور خیریه استان کردستان با ماموستایان استان در یکسال گذشته بوده است.

وی افزود: این مراسم با هدف آشنایی روحانیون استان با زحمات و تلاش‌های مرحوم حاج ماموستا سیدصلاح حسامی، امام جمعه سابق سنندج در زمینه انقلاب اسلامی و تجلیل از چهره‌های شاخص در تحقق تمدن اسلامی کردستان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به تجلیل از 8 چهره شاخص روحانی استان کردستان گفت: در این مراسم از ماموستا مصطفی شیرزادی، ماموستا عبدالرحمن خدایی، ماموستا سیدمحسن حسینی، ماموستا محمود مدرسی، ماموستا رحیم عباسی، ماموستا عبدالقادر حسینی و خانواده مرحوم ماموستا سید صلاح حسامی امام جمعه سابق سنندج در این مراسم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha