برنامه‌های هفته جوان در یزد اعلام شد
کد خبر: 4200349
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

برنامه‌های هفته جوان در یزد اعلام شد

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اعلام برنامه‌های هفته جوان، از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه در شهرستان‌ها و مرکز استان خبر داد.

علیرضا محمدی، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علیرضا محمدی، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، امروز، 28 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته جوان در استان گفت: برنامه‌های امسال با شعار «جوان ایرانی پرچمداران پیشرفت» و با محوریت و مشارکت جوانان در شهرستان‌ها و مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به این مناسبت جشن بزرگ هفته جوان، اوایل اسفندماه در سالن شهید صدوقی برگزار و با برنامه‌های متنوعی همراه خواهد بود.

محمدی، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، اجرای ویژه برنامه «گذر جوانی» در بافت تاریخی به همت سه سازمان مردم نهاد در روزهای دوم، سوم و چهارم اسفندماه، برپایی بازارچه خیریه از سوم الی ششم اسفندماه را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد.

وی از آغاز ویژه‌برنامه «بخشش جوانی» همزمان با هفته جوان خبر داد و بیان کرد: در قالب این برنامه تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد به همت جوانان استان رقم خواهد خورد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: در این هفته محفل انس با قرآن کریم با محوریت یکی از روستاها برنامه‌ریزی شده که با حضور قاریان برتر استانی و تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید برگزار و در حاشیه آن برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد. همچنین برگزاری محفلی قرآنی در یکی از باشگاه‌ها در حال برنامه‌ریزی است.

وی، ویژه برنامه آشتی با طبیعت، دیدار با آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، انتخاب جوان برتر ایران زمین، دیدار با مهران فاطمی، استاندار یزد و تجلیل از جوانان برگزیده، همایش پیاده‌روی در روستای اکرمیه و همایش دوچرخه سواری در شاهدیه را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، ایجاد انگیزه، نشاط و امیدآفرینی را از جمله اهداف این برنامه‌ها برشمرد که با محوریت جوانان در طول هفته جوان اجرایی می‌شود و گفت: بیش از 50 برنامه شاخص طراحی و با محوریت جوانان در طول هفته اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha