آزمون طرح قرآنی «تسنیم» در نیروی دریایی رشت برگزار شد
کد خبر: 4199816
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

آزمون طرح قرآنی «تسنیم» در نیروی دریایی رشت برگزار شد

آزمون چهارمین مرحله طرح قرآنی «تسنیم» ویژه فرماندهان و مدیران مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت با حضور ۴۰ شرکت‌کننده روز گذشته، ۲۴ بهمن‌ماه برگزار شد.

آزمون طرح تسنیم در نیروی دریایی رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، طرح قرآنی «تسنیم» با هدف انس بیشتر فرماندهان، کارکنان پایور و وظیفه با معارف وحیانی مصحف شریف و به‌کارگیری مفاهیم قرآن در زندگی فردی و اجتماعی و همچنین شناسایی استعداد‌ها و ایجاد فضای قرآنی بین کارکنان، براساس محتوای مشخص و با آزمون هر سه ماه یک‌بار اجرا و به کارکنانی که حد نصاب لازم را دریافت کنند، هدایای نقدی و سفر به مشهد مقدس اهدا می‌شود.

محوریت این طرح ترجمه و مفاهیم قرآن کریم بر مبنای محتوای ارائه شده در کلاس‌های تفسیر قرآن روزهای سه‌شنبه است که شرکت‌کنندگان با برگزاری آزمون ارزیابی می‌شوند.

آزمون چهارمین مرحله طرح قرآنی تسنیم ویژه فرماندهان و مدیران برمبنای کتابچه طرح درس‌های ارائه شده با موضوع دریا از منظر قرآن و روایات با حضور 40 شرکت‌کننده روز گذشته، 24 بهمن‌ماه در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت برگزار شد.

همچنین آزمون فراگیر روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه مقطع کارکنان پایور و وظیفه همزمان با ایام نیمه شعبان در هفته اول اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha