امسال بیش از ۷۰۰۰ نفر از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند
کد خبر: 4199559
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

امسال بیش از ۷۰۰۰ نفر از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند

معاون گردشگری و اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امسال ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کرده و با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌شوند.

عزت‌الله ابراهیمی، معاون گردشگری، اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، عزت‌الله ابراهیمی، معاون گردشگری، اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 24 بهمن‌ماه در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور که در ارومیه برگزار شد، گفت: امسال 7 هزار و 500 نفر از مردم آذربایجان غربی از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس بازدید به عمل می‌آورند تا اینکه با فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا و مانوس شوند.

وی این اردوها را فرصتی برای کسب شناخت از شهدای دفاع مقدس برشمرد، ادامه داد: مرحله اول اعزام از آبان ماه سال جاری آغاز شده است و مرحله دوم از ۱۶ بهمن شروع شده و تا ۲۱ اسفند ادامه دارد.

معاون گردشگری، اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی به بازدید زائران از یادمان‌های فتح‌المبین، اروندکنار، علقمه، نهرخین، شلمچه، طلاییه، هویزه و ... اشاره کرد و گفت: همچنین بازدید از نمایشگاه هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حضور در نمایش رزمی بصیرتی و ... از جمله سایر برنامه‌هایی است که برای زائران تدارک دیده شده است.

ابراهیمی مدت زمان اردو را پنج روز مطرح کرد و افزود: اردوگاه شهید مسعودیان اهواز و اردوگاه شهیدان باکری خرمشهر برای اسکان زائران آماده شده است.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه اقشار مختلف مردم از این اردوهای تربیتی و عقیدتی استقبال می‌کنند، ادامه داد: آحاد جامعه از جمله دانشجویان، دانش‌آموزان، ادارات، روحانیون، خانواده معظم شهدا و ... در این اردوها شرکت می‌کنند.

معاون گردشگری، اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی برپایی این اردوها را یک رویداد ارزشمند و ابتکاری سنجیده توصیف کرد و گفت: برای تنوع بخشیدن به برنامه‌های جانبی نهایت تلاش را می‌کنیم تا از اثربخشی ‌کافی برخوردار باشند.

انتهای پیام
captcha