جشن انقلاب در سازمان جهاددانشگاهی گیلان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4198747
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

جشن انقلاب در سازمان جهاددانشگاهی گیلان برگزار شد + عکس

به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جشن انقلاب همراه با اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان 18 بهمن‌ماه برگزار شد.

جشن انقلاب در سازمان جهاد دانشگاهی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جشن انقلاب همراه با اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان، 18 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی و پژوهشی این سازمان برگزار شد.

برنامه‌های شاد و متنوع شامل استند آپ کمدی، شعبده بازی و تردستی، اجرای زنده موسیقی و خوانندگی با حضور هنرمندان محبوب صدا و سیمای مرکز گیلان، برگزاری جشنواره غذا، مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و مسابقه نقاشی فرزندان جهادگران از جمله ویژه‌برنامه‌های جشن انقلاب در سازمان جهاددانشگاهی گیلان بود.

جشنواره خوراک در بخش‌های پخت غذا و شیرینی‌های خانگی ویژه جهادگران و خانواده‌های آنان با شرکت بیش از 20 جهادگر و ارائه انواع غذاها و شیرینی‌های محلی برگزار شد که مورد داوری قرار گرفت. در بخش پخت غذا طوبی آزموده مقام اول، شمیم مقدمی، مقام دوم و همچنین بهزاد زندلی و محمدرضا انتظامی به طور مشترک به مقام سوم رسیدند. در بخش شیرینی‌های خانگی هم بیژن صانع‌پرست و پریسا احمدی به ترتیب اول و دوم شدند و همچنین الهام پوررسا و فاطمه سهرابی به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره غذا، مسابقات ورزشی و مسابقه نقاشی فرزندان جهادگر با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha