امیدآفرینی نتیجه تعامل دستگاه‌هاست
کد خبر: 4197510
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
رحیمی:

امیدآفرینی نتیجه تعامل دستگاه‌هاست

وزیر دادگستری، عامل مهمی که موجب شده تا کارها در استان فارس به خوبی پیش‌ رود و امیدآفرینی شکل گیرد را تعامل دستگاه‌ها با یکدیگر دانست.

امین‌حسین رحیمی، وزیر دادگستریبه گزارش ایکنا از فارس، امین‌حسین رحیمی، وزیر دادگستری امروز، 13 بهمن در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۴ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۶۷۱۲.۷ میلیارد تومان اظهار کرد: موضوع مهمی که موجب شده در استان فارس کارها خوب پیش رود و امیدآفرینی شکل گیرد، تعامل دستگاه‌های مختلف است.

وی با ابراز امیداوری از تداوم این روند، از همراهی و همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با شهرداری شیراز در اجرای پروژه‌های شهری تقدیر کرد.

وزیر دادگستری به ایجاد مجتمع شوق زندگی توسط دادگستری فارس نیز اشاره و از همکاری شهرداری شیراز در راه‌اندازی این مجتمع تقدیر کرد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز نیز در این مراسم اظهار کرد: شهرداری شيراز 4 ماه پیش و در حاشیه دومین سفر هیئت دولت به استان فارس، در قالب برنامه مهر تا مهر، شهرداری شیراز ۲۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه تقدیم مردم این کلان‌شهر کرد. 

وی ادامه داد: درراستای امیدآفرینی نیز یک بسته ۵۰ هزار میلیارد تومانی شامل ۲۰ هزار میلیارد تومان افتتاح پروژه و ۳۰ هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی پروژه تعریف شد که امروز این بسته ۵۰ هزار میلیارد تومانی به بیش از ۵۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته که نشان از همدلی و اتحاد مردم و مسئولان فارس و شیراز دارد.

شهردار شیراز در خصوص محور جنوبی بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی که در سفر وزیر دادگستری به بهره‌برداری رسید، گفت: این بزرگراه به طول ۸ کیلومتر و ۴ تونل به ارزش سه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان تقدیم مردم شیراز شد.

وی به بهره‌برداری سالن ورزشی تنیس روی میز بعثت به عنوان اولین سالن تخصصی در شیراز، گفت: به سهم خود از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، پیمانکاران و موسساتی که ما در اجرای این پروژه‌ها همراهی کردند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام
captcha