امدادگران غزه، مقاومت و صبر را از مردم ایران آموختند
کد خبر: 4196877
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
رئیس جمعیت هلال احمر کشور:

امدادگران غزه، مقاومت و صبر را از مردم ایران آموختند

پیرحسین کولیوند با بیان اینکه نباید اجازه دهیم بغض و گریه ما در فراق شهدا، دشمن را شاد کند، گفت: امدادگران غزه اذعان می‌کنند که مقاومت و صبر را از ایران یاد گرفته‌اند.

کولیوند رئیس هلال احمر کشوربه گزارش ایکنا از کرمان، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشور امروز، ۱۰ بهمن‌ماه در یادواره شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان که در تالار فرهنگ و هنر این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان علیرضا سعادت‌ماهانی و مکرمه حسینی، گفت: هر فردی پیش از شهادت باید خصوصیاتی داشته باشد تا شهادت قسمت او شود. این افراد در تحمل سختی‌ها مشهور و ثابت قدم هستند و زود از میدان بیرون نمی‌روند و همیشه از خدا طلب آمرزش می‌کنند. آنها در رفع تهدیدات و خطرات در خط مقدم بوده‌اند.

وی با بیان اینکه نباید از راه و پیام شهدا غافل شویم، افزود: نباید اجازه دهیم که با بغض و گریه ما در فراق این شهدا، دشمن شاد بشود. امروز بیش از هفت هزار مجروح و ۲۰ هزار نوزاد در غزه وجود دارد که امکان امدادرسانی و ارائه هیچ‌گونه خدمات بهداشتی به آنها وجود ندارد اما این مردم بهترین روحیه را دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به مقاومت مردم غزه در برابر گرسنگی و تشنگی تصریح کرد: وقتی با نیروهای هلال احمر غزه برای نیازهای آنها تماس می‌گیریم، می‌گویند ما تشنگی و گرسنگی را تحمل می‌کنیم اما برای درمان مجروحان و بیماران به دارو نیاز داریم و امدادگران غزه اذعان می‌کنند که مقاومت و صبر را از ایران یاد گرفته‌اند.

کولیوند در پایان با بیان اینکه نخستین بار است که یک گروه در مقابل اسرائیل و آمریکا مقاومت کرده و تا اکنون پیروز است که این نعمت خداست، اظهار کرد: هرگاه تریبونی در هر کشور و منطقه‌ای داشته باشیم به هر بهانه‌ای از شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان یاد خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha