برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش لرستان اعلام شد
کد خبر: 4196305
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش لرستان اعلام شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ۴۰ برنامه فرهنگی در مدارس استان لرستان اجرا می‌شود.

امین رسولی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان، امین رسولی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان روز گذشته، هفتم بهمن‌ماه با اشاره به فرا رسیدن دهه ‌فجر، گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های فرهنگی مختلفی در سطح مدارس استان با حضور دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال بیش از 40 عنوان برنامه فرهنگی شامل پویش، مسابقات فرهنگی هنری، جشن و تجلیل از خانواده شهدا و بانوان فعال تربیتی در مدارس استان برگزار خواهد شد که تلاش شده تا این برنامه‌ها در همه مدارس اجرا شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان نواختن زنگ انقلاب در همه مدارس، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با محوریت ترغیب دانش‌آموزان برای حضور در انتخابات، برگزاری گفتمان ایثار و شهادت، ویژه‌برنامه کشوری «رفیق شهیدم» را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

رسولی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های این ایام، فضاسازی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برپایی یادمان شهدای حادثه کرمان، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن و همچنین پویش بزرگ نسل آرمانی است.

وی از افتتاح پروژه‌های ورزشی در دهه‌ فجر خبر داد و گفت: همزمان با دهه ‌فجر 20 پروژه ورزشی در سطح مدارس افتتاح خواهد شد که این پروژه‌ها در شهرهای مختلف استان است و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به جهاد تبیین در ایام دهه ‌فجر، اظهار کرد: ایام دهه‌ فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب است که باید به بهترین شکل این دستاوردها و موفقیت‌ها را برای نسل جوان خصوصاً دانش‌آموزان بازگو کرد.

رسولی گفت: دشمنان سعی دارند تا ذهن نسل جوان را از پیشرفت‌های انقلاب و نظام منحرف کنند ولی در دهه‌ فجر می‌توان از هر شیوه و روشی برای بیان این دستاوردها استفاده کرد تا دانش‌آموزان بدانند که پیروزی انقلاب، زمینه‌ساز پیشرفت و تحول در کشور شده است.

انتهای پیام
captcha