تظاهرات گسترده یمنی‌ها در حمایت از غزه و مقاومت
کد خبر: 4196017
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

تظاهرات گسترده یمنی‌ها در حمایت از غزه و مقاومت

تظاهرات گسترده یمنی‌ها در حمایت از غزه و تأیید عملیات نیروهای مسلح یمن در مقابله با تجاوز آمریکا و انگلیس امروز (جمعه) نیز برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ایسنا، تظاهرات گسترده یمنی‌ها در صعده و ریمه در شمال و غرب یمن در حمایت از مردم غزه و در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی برگزار شد.
 
این تظاهرات در راستای حمایت از عملیات نیروهای مسلح یمن در مقابله با تجاوز آمریکا و انگلیس است.
 
به نقل از المیادین، تظاهرات امروز با عنوان «یمن و فلسطین یک جبهه واحد هستند» برگزار شد.
 
شرکت کنندگان در تظاهرات صعده با حمل پرچم‌های فلسطین و یمن و تصاویر شهدا و عکس عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن شعارهایی را سر دادند از جمله «ما آماده جنگ با آمریکا هستیم»، «آماده شکار آمریکایی‌ها هستیم»، «جهاد، جهاد، دست ما روی ماشه است»، «الله اکبر، آمریکا شیطان بزرگ است»، «لبیک یا اقصی» و «جان خود را فدای تو می‌کنیم ای اقصی».
 
آن‌ها همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام و تأکید کردند که ملت غزه تنها نیستند و ملت یمن از آن‌ها حمایت می‌کنند.
 
آن‌ها بر آمادگی خود در مقابله با حملات آمریکا و انگلیس تأکید کردند و از نیروهای مسلح خواستند حملات کوبنده‌تری را علیه صهیونیست‌ها و نیروهای آمریکایی و انگلیس انجام دهند.
 
تظاهرکنندگان یمنی تأکید کردند: جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین و کشتار جمعی و به آتش کشیدن اردوگاه‌ها و بمب‌گذاری ساختمان‌ها جنایت‌های جنگی است که دشمن صهیونیستی و شرکای بین‌المللی آن به خاطر این جنایت‌ها محاکمه خواهند شد.
 
میدان السبعین در صنعا نیز امروز شاهد تظاهرات گسترده در حمایت از غزه بود.
 
به دنبال جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه ارتش یمن کشتی‌های رژیم صهیونیستی و کشتی‌هایی را که به سمت اراضی اشغالی می‌روند تحت محاصره دریایی قرار داده است.
 
اخیرا آمریکا و انگلیس حملاتی را علیه پایگاه‌های ارتش یمن انجام دادند.
انتهای پیام
captcha