اقدامات تروریستی دشمنان، ملت ایران را مقاوم‌تر می‌کند
کد خبر: 4191885
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۱
تولیت آستان مسجد مقدس جمکران:

اقدامات تروریستی دشمنان، ملت ایران را مقاوم‌تر می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد گفت: ما پای این انقلاب و اسلام هستیم و اقدامات تروریستی علیه ملت، باعث انسجام و همدلی و مقاومت بیش از پیش ما علیه دشمنان خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد، تولیت مسجد مقدس جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد، تولیت مسجد مقدس جمکران شب گذشته، 13 دی‌ماه، در جمع خادمان آستان مسجد مقدس جمکران ضمن تسلیت حادثه غمبار به شهادت رسیدن بیش از ۱۰۰ نفر و مجروح شدن جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: دشمنان ما اگر نمی‌پذیرند که ایران اسلامی مقاوم است و با این حوادث جزئی عقب نمی‌نشیند از دوستانشان بپرسند که جان کری در مجلس سنا درباره شکست خوردن فشار‌ها به جمهوری اسلامی ایران چه گفته است.

وی ادامه داد: دشمن خیال می‌کند با انجام تحرکات تروریستی ملت ایران را به عقب‌نشینی وا می‌دارد، ولی نمونه کوچک این مقاومت بیش از دو ماه است در فلسطین و غزه خودش را نشان داده است. فشار بی‌سابقه و قتل و غارت از یک طرف و دفاع جانانه از طرف دیگر که در نهایت نیز مقاومت پیروز خواهد شد، چرا که خداوند مقاومت را دوست دارد و وعده پیروزی آن را داده است.

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران با تأکید بر اینکه محور مقاومت تربیت شده انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دنیا شاهد بود که آمریکا و اسرائیل و متحدانش در برابر یک ملت کوچک در محاصره ناتوان شدند؛ این ایستادگی الگو گرفته شده از انقلاب اسلامی است.

اجاق‌نژاد گفت: بیش از ۴۰ سال است که در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده‌ایم، ولی دشمن نمی‌بیند ملت چگونه در راه اسلام و انقلاب و ایران جان و مال و فرزندانشان را تقدیم کرده و می‌کند. ما پای این انقلاب و اسلام هستیم و اقدامات تروریستی علیه ملت، باعث انسجام و همدلی و مقاومت بیش از پیش ما علیه دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha