زمان و مکان برگزاری تجمع ۹ دی در گلستان اعلام شد
کد خبر: 4190494
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

زمان و مکان برگزاری تجمع ۹ دی در گلستان اعلام شد

طبق اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زمان و مکان برگزاری تجمع ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در گلستان اعلام شد.

حماسه ۹ دی

به گزارش ایکنا از گلستان، طبق اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زمان و مکان برگزاری تجمع ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در گلستان اعلام شد.

این مراسم در گرگان مرکز استان شنبه ساعت ۳۰: ۹ در مصلای وحدت گرگان همزمان در سطح استان در مسجد جامع علی آبادکتول، مسجد محمدیه بندرگز و مسجد جامع فاضل آباد برگزار می‌شود.

همچنین تجمع ۹ دی در گنبدکاووس در مصلای جمعه، آزادشهر در میدان مرکزی، کردکوی در مسجد جامع، کلاله در میدان امام (ره)، آق‌قلا در یادمان شهید گمنام، مینودشت در مصلای جمعه، گالیکش در خیابان شریعتی، بندرترکمن در محوطه آموزش و پرورش، رامیان مقابل شهرداری، خان ببین در مصلای جمعه، مرواه تپه در میدان مرکزی، دلند در مصلای جمعه، نگین شهر در مسجد جامع، سرخنکلاته در مسجد جامع، انبارالوم در مسجدالمهدی ساعت ۱۰ صبح انجام می‌شود.

این تجمع همچنین در نوکنده در مسجد جامع، فراغی در میدان شهدا، نوده خاندوز در مسجد جامع، اینچه برون در مصلای جمعه، قرق در یادمان شهید گمنام، گلیداغ در سه راه داغستانی، کرند در مصلای جمعه، صادق آباد در مدرسه برکت، ینقاق در مسجد امام حسین(ع)، مزرعه در مسجد صاحب الزمان (عج)، سنگدوین در گلزار شهدا و داشلی برون در مصلای جمعه ساعت ۱۰ صبح روز شنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha