ارسال 538 اثر به دهمین کنگره سراسری «شعر کویر» در ابرکوه
کد خبر: 4190197
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

ارسال 538 اثر به دهمین کنگره سراسری «شعر کویر» در ابرکوه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از ارسال 538 اثر از 26 استان کشور به دبیرخانه دهمین کنگره سراسری «شعر کویر» به میزبانی شهرستان ابرکوه خبر داد.

دهمین کنگره سراسری «شعر»به گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ارشاد استان یزد، احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری کنگره سراسری «شعر کویر» در ابرکوه خبر داد و گفت: این کنگره با حضور شاعرانی از سراسر کشور در روزهای ششم و هفتم دی ماه به میزبانی شهرستان ابرکوه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: ۵۳۸ اثر از ۲۶ استان کشور به دبیرخانه این کنگره در ابرکوه ارسال شده که از این تعداد، ۲۰ اثر در بخش اصلی، یک اثر در بخش طنز و یک اثر در بخش سفرنامه‌نویسی برگزیده شده‌اند.

وی ادامه داد: در بخش ویژه دانش‌آموزان شهرستان ابرکوه نیز در هر کدام از بخش‌های اصلی و سفرنامه‌نویسی، سه نفر انتخاب شدند که در مراسم اختتامیه تجلیل می‌شوند. برگزیدگان این جشنواره سراسری از 12 استان کشور هستند.

عابدی اظهار کرد: در مراسم افتتاحیه که امروز برگزار می‌شود، از یکی از همسران شهدا به مناسبت سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) و تکریم مادران و همسران شهدا تجلیل خواهد شد.

یادآور می‌شود فراخوان این کنگره از 15 مهرماه در موضوعاتی نظیر مادران محجوب کویر، قنوت خشک باران، کویر، چشم به راه کسی است، عاشقه‌های کویر و یلدای کویر منتشر شده بود.

انتهای پیام
captcha