70 برگزیده مسابقات قرآنی منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) تجلیل شدند
کد خبر: 4187867
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵

70 برگزیده مسابقات قرآنی منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) تجلیل شدند

مراسم تقدیر از 70 برگزیده و مقام آور مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌ها و فرزندان منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) با حضور حجت‌الاسلام شمس‌الدین، امام جمعه انزلی و امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت، ارشد نظامی آجا و فرمانده ناوگان شمال در انزلی برگزار شد.

مراسم تقدیر ازمقام آوران مسابقات قرآن کریم منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع)

به گزارش ایکنا از گیلان، مراسم تقدیر از قرآنیان و مقام آوران مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌ها و فرزندان منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) روز گذشته، 22 آذرماه با حضور حجت‌الاسلام شمس‌الدین، امام جمعه انزلی و امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت، ارشد نظامی آجا و فرمانده ناوگان شمال در انزلی برگزار و از 70 مقام آور در سطوح مختلف مسابقات قرآنی تجلیل شد.

حجت‌الاسلام مرادی، مدیر عقیدتی سیاسی منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) در این مراسم با بیان اینکه مأنوس شدن با آیات روحبخش قرآن کریم از هر هدیه‌ای ارزشمندتر است، اظهار کرد: قرآن در رأس امور و فعالیت‌های فرهنگی است لذا تعمق و عمل به آیات قرآن موجب عزت، سربلندی و غنای فرهنگی خواهد شد.

وی افزود: از برکات قرار گرفتن در مسیر یادگیری حفظ و انس گرفتن با قرآن کریم بهره‌مندی از آرامش روح و هدایت انسان در این دنیا و شفاعت قرآن و هم‌نشینی با صالحان و اولیا در زندگی آخرت است. حفظ قرآن از سنین کودکی باعث می‌شود فرزندانمان در آینده قرآن را از حاشیه به متن زندگی بیاورند و از برکات و راهنمایی‌های این کتاب آسمانی در زندگی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha