تشییع پیکر مطهر جانباز شهید جعفری در اردکان + عکس
کد خبر: 4185949
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید جعفری در اردکان + عکس

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر محمدحسین جعفری، جانباز 70 درصد اردکانی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید جعفری در اردکانبه گزارش ایکنا از یزد، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر محمدحسین جعفری، جانباز 70 درصد اردکانی، عصر روز گذشته، 13 آذرماه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.

در این مراسم پیکر مطهر شهید جانباز حاج محمدحسین جعفری بر روی دستان مردم تشییع و پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل شاکر، امام جمعه اردکان در گلزار شهدای روستای ترک‌آباد و در جوار یاران و همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد. همچنین در حاشیه این مراسم پیام تسلیت آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و مهران فاطمی استاندار یزد قرائت شد.

یادآور می‌شود جانباز شهید حاج محمدحسین جعفری در تاریخ ٢٣ اسفندماه ١٣۶٣ در عملیات بدر و در منطقه هورالعظیم بر اثر اصابت ترکش به درجه جانبازی مفتخر شد و پس از سال‌ها تحمل درد و رنج جانبازی، سرانجام به خیل دوستان شهیدش پیوست و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha