ارسال ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «مدرسه عشق»
کد خبر: 4183118
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان خبر داد:

ارسال ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «مدرسه عشق»

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان از ارسال ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی «مدرسه عشق» خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق دی‌ماه امسال در رشت برگزار می‌شود.

سرهنگ پوراسماعیلی معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، سرهنگ محمد پوراسماعیلی، معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان امروز، 29 آبان‌ماه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: هفتمین جشنواره‌ مردمی و فرهنگی - هنری «مدرسه عشق» از مرداد ماه امسال کار خود را آغاز کرد و تا ۲۰ آبان ماه ادامه داشت، دبیرخانه این جشنواره ملی در گیلان تشکیل شد.

وی از ارسال ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره «مدرسه عشق» خبر داد و افزود: همه با هم اولین‌های انقلاب را در این جشنواره روایت می‌کنیم، در حال حاضر هیئت داوران در حال داوری آثار ارسال شده به این دبیرخانه هستند.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان گفت: هنرهای تصویری و نمایشی، سرود و موسیقی، نوآوری و ابتکارات جدید پایگاهی، ادبیات و شعر، پویانمایی و هنرهای تجسمی از بخش‌های این جشنواره بوده که از سراسر کشور آثار به دبیرخانه ارسال شده است.

پوراسماعیلی در خصوص محورهای جشنواره مدرسه عشق، تصریح کرد: محورهای اصلی این جشنواره هم در بخش‌های امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی است.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره «مدرسه عشق» دی‌ماه امسال در رشت برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم در هر رشته سه اثر برتر برگزیده از سوی هیئت داوران تعیین و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha