راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از غزه برگزار می‌شود
کد خبر: 4182206
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از غزه برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین از برگزاری راهپیمایی ضد تروریستی مردم قزوین در حمایت از مردم غزه خبر داد.

راهپیمایی حمایت از غره

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین شهسواری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین، با بیان اینکه جنایت رژیم صهیونیستی روز به روز شدت بیشتری به خود می‌گیرد و نیاز است جهان اسلام انزجار خود را از این رژیم اعلام کند، گفت: در برابر چشم جهان اسرائیلی‌ها در غره نسل‌کشی به راه انداخته‌اند و آمریکا حامی و پشتیبان رژیم صهیونیستی در تمام زمینه‌هاست و علاوه بر تأیید توحش آن‌ها انواع حمایت‌ها را برای ادامه این رفتار از اسرائیل به عمل می‌آورد.

وی اظهار کرد: حمله به بیمارستان در همه مجامع بین‌المللی دنیا محکوم است اما رژیم صهیونیستی با حمله به بیمارستان‌های غزه به اشکال مختلف، نه تنها نشان داد که به هیچ قانون انسانی پایبند نیست بلکه به خوبی نشان داد که هیچ حق برای بشر مخصوصاً کودکان، بیماران و زنان قائل نیست.

این مسئول بیان کرد: مردم قزوین در راستای اعلام انزجار خود از اسرائیل، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از کودکان غزه روز شنبه ۲۷ آبان راهپیمایی را برگزار خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: این راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح از میدان میرعماد قزوین آغاز و به سمت میدان آزادی قزوین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha