جزئیات مراسم ۱۳ آبان در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
کد خبر: 4179390
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶

جزئیات مراسم ۱۳ آبان در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه موضع‌گیری قاطع ملت ایران و حرکت استکبارستیزانه در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال قطعاً بازتاب جهانی خواهد داشت و در مجامع بین‌المللی تأثیرگذار است، جزئیات این مراسم را تشریح کرد.

راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، موسی انصاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری، روز گذشته، ١٠ آبان‌ماه در ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان که با حضور نماینده ولی ‌فقیه در استان برگزار شد با ابراز تأسف و انزجار از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه مردان و زنان و کودکان بی‌دفاع غزه اظهار کرد: این روزها صدها نفر از مردم مظلوم فلسطین در غزه به خاک و خون کشیده می‌شوند و آتش جنایات ددمنشانه و خوی شیطانی رژیم کودک‌کش روز به روز شعله‌ورتر می‌شود و عده زیادی از مردم بی‌گناه قربانی می‌شوند، این در حالی است که مجامع بین‌المللی و جامعه جهانی سکوت کرده و یا قدرت اعتراض ندارند. 

وی با ذکر اینکه شعار مرگ بر استکبار سال‌های سال است که در ایران اسلامی طنین‌انداز می‌شود، ادامه داد: امامین انقلاب همواره جنایات و خطرات غده سرطانی را گوشزد کرده‌اند و اگر جامعه انسانی و اسلامی همت کرده بودند و سخن امام راحل ما را آویزه گوش می‌کردند امروز دیگر رژیم جعلی وجود نداشت که شاهد جنایاتش علیه مردم مظلوم باشیم. 

انصاری با مهم خواندن بازگویی و تبیین و روشنگری جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها، بیان کرد: امروز قدرت‌های بزرگ استکباری همه با هم در مقام دفاع از رژیم صهیونیستی هستند. سران آمریکایی در فلسطین اشغالی حضور می‌یابند و رژیم صهیونیستی در اتاق عملیات یاری و همراهی می‌کنند که امروز ماهیت رژیم کودک‌کش برای همگان آشکار شده است. 

وی با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله ۱۳ آبان بیان کرد: امسال مسئوليت تک‌تک ما در قبال مظلومیت فلسطین دو چندان شده و باید بتوانیم فضا را برای حضور و حمایت گسترده مردم و اعلام انزجار از استکبار مهیا کنيم. موضع‌گیری قاطع ملت ایران و این حرکت استکبارستیزانه قطعاً بازتاب جهانی خواهد داشت و در مجامع بین‌المللی تأثیرگذار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در استان و شهرکرد از ساعت ۱۰ صبح از چهارراه بازار به سمت چهارراه ولی‌عصر(عج)، چهارراه فردوسی، میدان دانش، چهارراه بوعلی و مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود؛ سپس تجمع راهپیمایان در مصلی شهرکرد را با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، مشاور عالی حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

انصاری تأکید کرد: مهیا کردن مباحث امنیتی و ترافیکی، اورژانسی و...، انتظامات و کنترل حرکت جمعیت، فضاسازی شهری و آماده‌سازی مسیر راهپیمایی با همکاری اصناف، استقرار جایگاه‌های ثابت برای خبرنگاران در طول مسیر راهپیمایی، فضاسازی ورودی امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س)، برپایی برنامه‌های تبیینی در ۱۰ مسجد محوری شهرکرد، برپایی ایستگاه‌های نقاشی در چهار نقطه در مسیر راهپیمایی از جمله مواردی است که طی هماهنگی با دستگاه‌های مربوط پیگیری و نهایی شده است.

وی در پایان گفت: هماهنگی جهت تأمین اتوبوس‌های ایاب و ذهاب به محل راهپیمایی به‌ویژه برای دانشجویان و دانش‌آموزان، اطلاع‌رسانی به آحاد بسیجیان، ورزشکاران، طلاب و دانشگاهیان، فرهنگیان، ادارات و... برای حضور گسترده و فضاسازی مناسب مصلی شهرکرد از دیگر موارد هماهنگ شده است. 

انتهای پیام
captcha