آمادگی سیستان‌وبلوچستان برای برگزاری مراسم 13 آبان
کد خبر: 4179127
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

آمادگی سیستان‌وبلوچستان برای برگزاری مراسم 13 آبان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: این استان آماده برگزاری گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

شورای هماهنگی تبلیغات سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، عباس صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان روز گذشته، 9آبان‌ماه، در جلسه ستاد برگزاری یوم‌الله 13آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: راهپیمایی ۱۳آبان امسال فرصتی برای تقویت وحدت ملی و اعلام حمایت با آرمان‌های والای ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و ابراز انزجار نسبت به نسل کُشی و جنایات اخیر صهیونیست‌های پلید در غزه است.
 
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی شده این مراسم در بیش از 50 نقطه جمعیتی سیستان‌وبلوچستان با شکوه خاص برگزار شود، امسال به‌واسطه جنایات جنگی و نسل کشی که در غزه در حال وقوع است، شنیع‌ترین، شدیدترین و خطرناک‌ترین جنایات تاریخ از سوی صهیونیست‌ها با کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان مسلمان فلسطینی را شاهد هستیم از این‌رو، ۱۳آبان با سایر راهپیمایی‌ها متفاوت است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان اظهار کرد: برای محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم ددمنش و کودک‌کش صهیونیستی بر همه ما واجب است که با حضور پررنگ خود در این راهپیمایی پاسخی قاطع به جنایات رژیم کودک‌کش و جعلی اسرائیل بدهیم.
 
صفدری گفت: مراسم محوری این روز در زاهدان با راهپیمایی اقشار مختلف مردم از ساعت ۹:۰۰ صبح از میدان آزادی و در مسیر خیابان آزادی برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha