مراسم ۱۳ آبان با رویکرد همدردی با مردم فلسطین در سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4178385
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان:

مراسم ۱۳ آبان با رویکرد همدردی با مردم فلسطین در سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز جهانی مبارزه با استکبارستیزی ویژه برنامه‌های مختلفی در سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود.

جلسه برنامه ریزی 13 آبانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، عباس صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان، امروز شنبه 6 آبان‌ماه، در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبارستیزی گفت: مراسم محوری این روز در زاهدان با راهپیمایی اقشار مختلف مردم از ساعت ۹ صبح از میدان آزادی تا تقاطع خیابان مصطفی خمینی برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: نظیر این مراسم نیز در بیش از ۵۰ نقطه جمعیتی استان سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود، مردم ما در سال‌های گذشته همواره این روز را گرامی داشتند و به خیابان‌ها آمده‌اند اما امسال به‌خاطر شرایط خاص مردم مظلوم فلسطین و کشتار بی‌رحمانه رژیم منحوس اسرائیل این مراسم از اهمیت بالایی برخوردار است.

صفدری خاطرنشان کرد: امسال آئین یوم‌الله 13 آبان به صورت خاص و همه جانبه و با رویکرد همدردی با مردم ستمدیده فلسطین برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha