مواضع ضد انسانی استکبار جهانی در جامعه تبیین شود
کد خبر: 4178354
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

مواضع ضد انسانی استکبار جهانی در جامعه تبیین شود

استاندار گیلان گفت: صف استکبار و همچنین مواضع آنها مشخص و روشن است لذا مواضع ضد انسانی استکبار جهانی باید در جامعه روشنگری شود، از این رو مدارس و دانشگاه‌ها بهترین کانون برای پرداختن به این موضوع است.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، 6 آبان‌ماه در جلسه شورای هماهنگی مراسم ۱۳ آبان(روز ملی مبارزه با استکبار جهانی)، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن یوم الله ۱۳ آبان، باید گفتمان استکبارستیزی امام راحل بیش از پیش عملیاتی شود، با توجه به شرایط حساس کنونی جهان، باید از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده کرد.

وی افزود: در مسیر یادشده باید از شیوه‌های نوین و متفاوت بهره جست و جهاد تبیین را به معنای کامل اجرا کرد تا چهره واقعی آمریکا و جنایت‌های آن را همانند گذشته به جهانیان و نسل امروز بشناسانیم.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: ۱۳ آبان سال ۴۳ امام راحل(ره) تبعید شدند، ۱۳ آبان سال ۵۷ رژیم طاغوت به دستور مستقیم استکبار جهانی دانش‌آموزان را به شهادت رساند و در روز ۱۳ آبان سال ۵۸ نیز لانه جاسوسی توسط دانشجویان فتح شد که ما باید به معنای واقعی این سه رویداد مهم را بازگو کنیم.

عباسی بیان کرد: باید نشان داد که آمریکا همان آمریکاست و تغییری نکرده و با همان نگاه ضد حقوق بشری به جوامع نگاه می‌کند؛ بطوریکه امروز این موضوع را به طور وضوح در غزه شاهد هستیم که چگونه زنان و کودکان بی‌گناه به خاک و خون کشیده می‌شوند.

وی گفت: صف استکبار و همچنین مواضع آنها مشخص و روشن است و ما باید این مواضع ضدانسانی استکبار جهانی را در جامعه روشنگری کنیم و کانون این امر نیز در مدارس و دانشگاه‌ها است و روز ۱۳ آبان بهترین فرصت برای این موضوع است.

عباسی بیان کرد: البته ۱۳ آبان فقط مختص به دانش‌آموزان و دانشجویان نیست و همه در برپایی راهپیمایی باشکوه این روز و محکومیت جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی نقش خواهند داشت تا آنان بدانند که ما با قدرت، پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستیم زیرا فلسطین پیکره اسلام است.

انتهای پیام
captcha