ضرورت توجه جدی مسئولین به امیدآفرینی در نسل جوان
کد خبر: 4177882
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸

ضرورت توجه جدی مسئولین به امیدآفرینی در نسل جوان

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه میدان دادن به جوانان توانمند و با نشاط موجب تشویق و امیدواری نسل جدید و آینده خواهد شد، گفت: میدان دادن به جوانان توانمند و بانشاط موجب تشویق و امیدواری نسل جدید و آینده خواهد شد.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز، سوم آبان‌ماه در دیدار با سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به دستاوردها و خدمات خوب دولت سیزدهم اظهار کرد: همزمانی تورم و مشکلات اقتصادی باعث شده بعضی خدمات دولت دیده نشود.

وی با اشاره به تلاش مجدانه، مستمر و میدانی دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم، افزود: توجه همه‌جانبه و به‌موقع دولت در عرصه‌های مختلف برای مشکلات قابل تقدیر است.

امام جمعه رشت با تأکید بر ضرورت توجه و میدان دادن به نیروهای توانمند جوان در عرصه‌های مختلف، گفت: جوانان توانمند و دلسوز را باید وارد عرصه مدیریتی کنیم، این نکات به استانداران توصیه و تأکید شود.

وی با بیان اینکه میدان دادن به جوانان توانمند و بانشاط موجب تشویق و امیدواری نسل جدید و آینده خواهد شد، تصریح کرد: همه مسئولین باید ایجاد امید در نسل جوان را جدی بگیرند، معتقدیم این نسل باید امیدوار باشد البته نه امید کاذبانه.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از استقبال جوانان برای شرکت در انتخابات مجلس آینده گفت: رهبر معظم انقلاب نیز همواره تأکیداتی پیرامون ورود جوانان علمی، توانمند، صاحب اراده و ایده به عرصه‌های مدیریتی و مهم داشته‌اند که باید مورد توجه باشد، ما معتقدیم این طیف از جوانان در کشور، بسیار هستند.

آیت‌الله فلاحتی افزود: افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی نیز اخیرا با اتکا به توانمندی‌های داخلی و استفاده از ظرفیت جوانان رقم خورد که نشان می‌دهد در همه عرصه‌ها افراد توانمندی داریم که باید از وجود و ظرفیت آنان به خوبی استفاده شود.

امام جمعه رشت خواستار ایجاد ساز و کاری جهت دیده شدن بیشتر تلاش‌ها و خدمات دولت شد و تصریح کرد: دولت ساز و کاری ایجاد کند تا مردم خدمات و تلاش‌های دولت را ببینند.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی ما دستخوش حادثه است، بیان کرد: توسعه اختیارات برای نمایندگان عالی دولت در استان‌ها یکی از عوامل تأثیرگذار در این عرصه است که باید توجه شود.

انتهای پیام
captcha