یاد شهدای یزدی در المپیاد ورزشی محلات گرامی داشته می‌شود
کد خبر: 4177715
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

یاد شهدای یزدی در المپیاد ورزشی محلات گرامی داشته می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به آغاز یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات یزد از برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای استان، توسط هیئت‌ها و تیم‌های ورزشی مشارکت‌کننده خبر داد.

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، امروز، سوم آبان ماه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه المپیادهای ورزشی در راستای همگانی شدن این حوزه برگزار می‌شود گفت: این اقدام نشاط و شور اجتماعی و سلامت جسمی مردم را به همراه دارد و همچنین باعث تحرک و پویایی که لازمه امروز جامعه است، می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات یزد با همکاری 37 هیئت در 65 رشته بیان کرد: در حاشیه این المپیاد و به یاد 38 شهید توسط هیئت‌ها و تیم‌های ورزشی مشارکت‌کننده، مراسم بزرگداشتی برگزار خواهد شد. همچنین در این المپیاد شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی و تیمی در گروه‌های بانوان و آقایان به رقابت می‌پردازند و حتی تیم‌های پارا المپیاد نیز پیش‌بینی شده و  در 6 بخش مختلف افزون بر  دو هزار و 348 مدال رنگارنگ تقدیم ورزشکاران خواهد شد.

سیفی ادامه داد: نشاط و امید و توجه به سلامت جسمی از موارد مهمی است که باید در  دستور کار باشد و  این گونه برنامه‌ها باید ادامه پیدا کند زیرا که المپیادها و جشنواره‌های ورزشی نقش بسیار مهمی در سلامت جامعه دارد و کشف استعدادها و بررسی توانایی ورزشکاران در رشته‌های مختلف از دیگر اهداف این رویدادهای بزرگ ورزشی است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد  در بخش دیگری  از  سخنان خود ضمن بیان گلایه برخی از  شهروندان در مورد  پارک وسایل نقلیه سنگین در معابر و کوچه‌های یزد گفت: اقدام بسیار خوبی در مورد احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین روبروی پایانه بار یزد انجام شد که به عنوان اولین  پروژه مشارکتی سرمایه‌گذاری شورای ششم احداث شده و فردا پنجشنبه افتتاح خواهد شد.

سیفی ادامه داد: سال‌های متمادی مردم آزادشهر، خیرآباد و دیگر مناطق یزد به دلیل پارک خودروهای سنگین گلایه‌مند بودند که با احداث این پارکینگ به مساحت پنج هکتار و گنجایش 200 خودرو بسیاری از مشکلات مردم محلات رفع خواهد شد. احداث پارکینگ در دیگر ورودی‌های شهر یزد به ویژه دروازه قرآن ضرورت دارد و امیدواریم احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین توسط شهرداری در سایر بخش‌های شهر در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود درباره تدوین لایحه سال 1403 شهرداری یزد گفت: باید از هم اکنون نسبت به تدوین لایحه بودجه سال آینده شهرداری یزد اقدام و زودتر به شورای شهر ارسال شود. همچنین 13 راهبرد اساسی برای بودجه توسط شورای اسلامی شهر یزد مشخص شده و باید توسط شهرداری اجرایی شود که بر اساس رشد و پیشرفت، افزایش بهره‌وری، توجه به جایگاه یزد و رشد و پیشرفت گردشگری، فعالیت‌های فرهنگی و همچنین نظم در بودجه است.

انتهای پیام
captcha