مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم غزه در مساجد برگزار می‌شود
کد خبر: 4176430
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم غزه در مساجد برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم غزه و دعابه درگاه خداوند متعال برای پیروزی نهایی ملت فلسطین امشب در مساجد محوری سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا، متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

شهادت مظلومانه مردم غزه به دست سفاکان رژیم غاصب صهیونیستی دلها را به درد آورده و اوج سبعیت و درنده خویی این حکام جنایتکار را در معرض دید همه جهانیان قرار داده است.

قتل عام زنان و کودکان بی‌دفاع و هدف قرار دادن بیمارستان و مراکز درمانی و مناطق مسکونی، غزه را به آزمایشگاه بزرگ سلاح‌های اهدایی آمریکای مستکبر تبدیل کرده که یقیناً خون‌های این مظلومان به زودی گریبان صهیونیست‌ها و اربابان آمریکایی آنها را خواهند گرفت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن تقدیر و تشکر از مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به خاطر حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از ملت مظلوم و غیرتمند فلسطین و محکومیت جنایات رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل غاصب، اعلام می‌دارد؛ مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم غزه به همراه دعا به درگاه خداوند متعال برای پیروزی نهایی ملت فلسطین بر رژیم دیو سیرت و کودک‌کشی صهیونیستی، امشب در مساجد محوری کشور برگزار خواهد شد.

ان‌شاءالله به برکت دعای مؤمنین، طومار ننگین‌ صهیونیست‌های وحشی در هم پیچیده خواهد شد و به زودی مرگ اسرائیل فراخواهد رسید و آرمان آزادی قدس محقق خواهد شد.

انتهای پیام
captcha