ششمین دوره مسابقات قرآن فرزندان کارکنان دانشگاه گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4175677
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

ششمین دوره مسابقات قرآن فرزندان کارکنان دانشگاه گیلان برگزار می‌شود

کارشناس امور قرآنی دانشگاه گیلان از فراخوان ثبت‌نام ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه فرزندان اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه گیلان خبر داد و گفت: ثبت‌نام این دوره از مسابقات از 20 مهرماه آغاز شده و تا 15 آبان‌ماه ادامه دارد.

قرآن

مرتضی نیک‌بین، کارشناس امور قرآنی دانشگاه گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از استان، از فراخوان ثبت‌نام ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه فرزندان اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه گیلان خبر داد و اظهار کرد: ششمین دوره مسابقات قرآن ویژه فرزندان(دختر و پسر) اعضای هیئت علمی و یاوران علمی(کارکنان) دانشگاه گیلان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در بخش‌های «آوایی» و «هنری» در مقاطع ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از 20 مهرماه آغاز شده و تا 15 آبان‌ماه ادامه دارد، افزود: بخش آوایی شامل قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و حفظ قرآن می‌شود و بخش هنری شامل نقاشی و خوشنویسی است.

نیک‌بین با بیان اینکه مسابقات بخش آوایی به‌صورت حضوری برگزار و زمان آن پس از اتمام مهلت ثبت‌نام متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: آثار بخش هنری هم تا 15 آبان‌ماه به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارسال شود.

کارشناس امور قرآنی دانشگاه گیلان تصریح کرد: مهدویت، ترویج فرهنگ اقامه نماز، سبک زندگی ایرانی اسلامی، مدافعان سلامت، مدافعان حرم و امنیت، نوع دوستی، عفاف و حجاب، مسئولیت اجتماعی(امر به معروف و نهی از منکر)، شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» محورهای بخش هنری هستند و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار هنری خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، شماره همراه و شماره ملی تا 15 آبان ماه به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تحویل دهند، در پایان نمایشگاهی از آثار هنری فرزندان در دانشگاه برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام یا دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۶۹۰۵۴۵ تماس حاصل نمایند یا مشخصات خود شامل (نام و نام خانوادگی، نام پدر یا مادر شاغل در دانشگاه گیلان، شماره ملی و شماره همراه) را به شماره 09118471622 پیامک یا ایتا نمایند.

انتهای پیام
captcha