اردوی راهیان پیشرفت با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب برگزار می‌شود
کد خبر: 4175471
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

اردوی راهیان پیشرفت با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب برگزار می‌شود

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان گفت: اردوی راهیان پیشرفت با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل تأثیرگذار امروز برگزار و چهارم آبان‌ماه اولین اردوی راهیان پیشرفت در شهرستان رشت اجرا می‌شود.

فیروز عزت دوست معاون امور جوانان ورزش و جوانان گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی، دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی در گیلان امروز، 23 مهرماه در نشست راهیان پیشرفت که در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری جهاد تبیین و آشنایی با دستاوردهای انقلاب فریضه فوری و قطعی است که اردوی راهیان پیشرفت اولین قدم در راستای تحقق این امر است.

وی افزود: تاکنون طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی توسط جبهه انقلاب فرهنگی در راستای تحقق جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اجرا شده که کافی نیست، مقرر شده هر استان برای نخبگان و اثرگذاران در جامعه دانشجویی و دانش‌آموزی اردوهای راهیان پیشرفت را جهت بازدید از مراکز صنعتی، کارآفرینی و اشتغالزایی برگزار کند.

پوریوسفی گفت: واژه جهاد به معنی مبارزه است جهاد تبیین یعنی باید آرایش مبارزه‌ای برای معرفی دستاوردهای انقلاب بگیریم، بسیاری از جوانان ما داشته‌های خود را نمی‌بینند به عبارتی جنگ امروز در اذهان و قلوب افراد بوده که این سبکی پیشرفته از جنگ شیطانی و مرحله آخر است.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی در گیلان با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ ندیدن پیشرفت‌های اسلام است، تصریح کرد: طبق آمارها پیشرفت ایران چهار برابر کشورهای معمولی بوده و از سرعت رشد بالایی برخوردار است که باید در این خصوص گفت‌وگو شود، در اردوهای یک‌روزه راهیان پیشرفت گفت‌وگوهای دقیق علمی و آماری انجام می‌دهیم.

وی با تأکید بر اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان موتور پیشران و محرک پیشرفت هستند لذا مسئولین هم باید مسیر ازدواج، اشتغال، علم، فرهنگ و فکر آنها را تسهیل کنند، بیان کرد: اردوی راهیان پیشرفت با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تأثیرگذار امروز برگزار می‌شود، چهارم آبان‌ماه اولین اردوی راهیان پیشرفت در شهرستان رشت اجرا می‌شود، بنا داریم در هر 17 شهرستان گیلان اردوی راهیان پیشرفت را برگزار کنیم.

فیروز عزت‌دوست، معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان هم گفت: اردوی راهیان پیشرفت با هدف تقویت اعتماد به نفس، امدبخشی، شناخت دستاوردهای علمی، فرهنگی و اجتماعی نخبگان جوان برگزار می‌شود تا پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب را به اطلاع جوانان برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه تزریف امید به جوانان باید سرلوحه امور باشد، افزود: باید در سه حوزه اردویی، روایتگری و رسانه کار کنیم، معلمین جوان اثرگذارترین قشر هستند که می‌توانند مخاطبان اردوهای راهیان پیشرفت هم باشند.

عزت‌دوست گفت: 140 سازمن مردم نهاد ثبت شده و 19 مرکز تخصصی مشاروه ازدواج و خانواده در استان داریم که در راستای کمک به جوانان در چارچوب قوانین و آیین‌نامه‌ها وظایف خود را اجرایی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha