تحولات جنوب لبنان/ از حمله حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی تا شهادت یک خبرنگار
کد خبر: 4175041
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

تحولات جنوب لبنان/ از حمله حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی تا شهادت یک خبرنگار

جنبش مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی فلسطین خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری المنار، در این بیانیه آمده است: «در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به اطراف برخی شهرک‌های جنوبی لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی حمله کردند».
 
در این بیانیه آمده است: «مواضع العباد، مسکفعام، رامیا و جل العالم در اراضی اشغالی فلسطین به صورت مستقیم و مناسب هدف قرار گرفت و شلیک‌ها به طور دقیق با اهداف برخورد داشتند».
 
ارتش رژیم صهیونیستی، عصر امروز، مناطقی را در جنوب لبنان از جمله یک دیدبان ارتش این کشور را هدف قرار داده بود


شهادت یک خبرنگار

 
به گزارش العالم، بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به منطقه «علما الشعب» در جنوب لبنان، یک خبرنگار شهید و شماری دیگر از جمله خبرنگاران شبکه الجزیره مجروح شدند.
 
شبکه الجزیره اعلام کرد که در حملات رژیم صهیونیستی به منطقه علما الشعب در جنوب لبنان، شماری از خبرنگاران از جمله تیم خبری الجزیره نیز هدف گرفته شدند.
تحولات جنوب لبنان/ از حمله حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی تا شهادت یک خبرنگار
شبکه الجزیره از شهادت یک خبرنگار و مجروح شدن 3 خبرنگار دیگر از جمله عکاس و خبرنگار الجزیره بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به خودروی آنها در جنوب لبنان خبر داد.

منابع خبری تاکید کردند که «عصام عبدالله»، خبرنگار رویترز در این حملات به شهادت رسید.
 

شیخ نعیم قاسم: طوفان الاقصی پاسخ طبیعی به جنایات اسرائیل است

 
در همین راستا، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسمی به مناسبت همبستگی با فلسطین و عملیات طوفان الاقصی طی سخنانی گفت: طوفان الاقصی نتیجه و پاسخ طبیعی به برهه‌ای طولانی از زمان است که طی آن صهیونیست‌ها به فساد در زمین و اشغالگری و جنایت پرداختند.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: اسرائیل با نظارت جامعه بین‌الملل همه کشتارها را مرتکب شد و طوفان الاقصی به این تجاوزگری‌ها پاسخ «نه» محکمی دادند.
 
وی گفت: طوفان الاقصی عملیاتی موفقیت‌آمیز و نقطه عطف تاریخی بود و برای آینده ماندگار خواهد بود و پیروزی برای همه آزادگان خواهد بود.
انتهای پیام
captcha