حمایت از مظلومان عالم راهبرد نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 4175021
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

حمایت از مظلومان عالم راهبرد نظام جمهوری اسلامی است

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه ما حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین تا پیروزی نهایی حق بر باطل را ادامه می‌دهیم، گفت: راهبرد نظام جمهوری اسلامی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان عالم است.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، 21 مهرماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) رشت، در حاشیه راهپیمایی پرشور نمازگزاران گیلانی در حمایت از عملیات طوفان الاقصی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیروزی مقتدرانه مقاومت غزه و فلسطین و حزب الله باعث می‌شود که دنیا بداند رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی از بین رفتنی بوده و مرگ تدریجی آن فرا رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه ما حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین تا پیروزی نهایی حق بر باطل را ادامه می‌دهیم، افزود: راهبرد نظام جمهوری اسلامی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان عالم است، نگاه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و هدایت ایشان به سمتی است که ما دشمن شناسی و گفتمان دشمن شناسی را با قوت داشته باشیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه در طول تمام این سال‌ها هم همواره از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردیم و خواهیم کرد،گفت: درنده خویی و دیو صفتی و جنایتی که رژیم پوشالی اسرائیل در غزه انجام می‌دهد و آمریکا آشکارا از آن حمایت می‌کند و با فرستادن سلاح‌های نظامی درنده خویی این رژیم جنایتکار را تقویت می‌کند، به شدت محکوم می‌کنیم. وظیفه شرعی، اعتقادی، انقلابی و اسلامی ماست که وارد صحنه شده و از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و این جنایات را محکوم نموده و انزجار خود را از آن اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شعله‌های سوزان خشم ملت مظلوم فلسطین، اسرائیل را نابود می‌کند، گفت: امروز خشم مردان و زنان رنج کشیده فلسطین علیه بربریت و توحش صهیونیست ها شعله کشیده است و این رژیم جعلی و پوشالی را در خود خواهد سوزاند.

انتهای پیام
captcha