توزیع 30 هزار گذرنامه زیارتی در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4173825
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

توزیع 30 هزار گذرنامه زیارتی در خراسان‌شمالی

سرپرست اداره کل پست خراسان‌شمالی از توزیع 30 هزار گذرنامه زیارتی در سطح استان برای انجام سفر اربعین حسینی از سوی مردم خبرداد.

رامین خرمی، سرپرست پست خراسان‌شمالی‌به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، رامین خرمی، سرپرست پست خراسان‌شمالی‌ امروز 16مهرماه سال جاری در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به استقبال مردم از انجام سفر اربعین حسینی همکاران این سازمان بیش از 30 هزار گذرنامه زیارتی را در سطح استان توزیع کردند.

وی با بیان اینکه خادمین شرکت ملی پست به ‌صورت ۲۴ ساعته در ۱۴ ایستگاه‌های پست یافته در مسیر نجف تا کربلا مستقر بودند و خدمت به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ارائه می‌کردند، یادآورشد: در این بازه زمانی همکاران استان بیش از 700 گذرنامه که از سوی زائرین گم شده بود را یافتند.

خرمی با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال جاری ۵۲۰ هزار و ۱۱۷ فقره خدمات پستی در خراسان‎‌شمالی انجام شده که از رشد 10 درصدی برخوردار بوده است، افزود: تعداد مرسولات پستی در ۶ماهه نخست سال گذشته، ۴۷۰ هزار و ۱۷۴ مرسوله بوده است.

وی تصریح کرد: 80 درصد مرسولاتی که در خراسان‌شمالی جا به جا شده خدمات قراردادی است که برای دستگاه‌های مختلف از جمله حج و زیارت، راه و شهرسازی و سایر سازمان‌ها انجام شد و ۲۰ درصد نیز مربوط به افرادی است که برای دریافت خدمات به پست مراجعه می‌کنند.

خرمی یادآورشد: ۲۵ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به این اداره کل اختصاص یافت که ۱۰۰ درصد آن جذب و برای استانداردسازی ساختمان‌های اداره پست، توسعه سکوی بار انداز و ایجاد رمپ هزینه شد.

وی بر اجرای پروژه ملی استاندارد سازی آدرس های پستی در استان، گفت: تاکنون عملیات ژئو کدسازی برای ۹۱.۵ درصد استان انجام شده و ۸.۵ درصد نیز باقی مانده که تا سال آینده باید به پایان برسد. 

انتهای پیام
captcha