تعطیلی مؤسسه فرشتگان سرای رضوان به دلیل مشکل مالی
کد خبر: 4173500
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

تعطیلی مؤسسه فرشتگان سرای رضوان به دلیل مشکل مالی

مدیر مؤسسه فرشتگان سرای رضوان شهرری از تعطیلی این مؤسسه به دلیل مشکل مالی و عدم توان در پرداخت اجاره‌بهای مکان مؤسسه خبر داد.

موسسه قرآنسحر رمضانی، مدیر مؤسسه فرشتگان سرای رضوان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مؤسسه مدتی پس از کرونا نیز فعالیت خود را در بستر مجازی و در حسینیه‌ها ادامه داد اما تقریبا دو سالیست که به دلیل مشکل مالی هیچ فعالیتی نداریم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مؤسسه از خردسالان چهار سال تا بزرگسالان بوده است، اظهار کرد: رویکرد اصلی مؤسسه برگزاری دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، مفاهیم، تجوید، فنون تلاوت قرآن، دوره‌های ویژه خردسالان دختر و پسر و دوره‌های ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی بود که در آخرین سال برگزاری دوره حضوری بیش از 60 قرآن‌آموز داشتیم، اما پس از آن اندک اندک از استقبال دوره‌های حضوری کم شد تا اینکه در اوایل کرونا 20 قرآن‌آموز داشتیم. سپس دوره‌ها را در بستر مجازی برگزار کردیم.

رمضانی با ابراز گلایه از اینکه مالکان پس از اینکه متوجه فعالیت ما می‌شدند، اجاره را به صورت تجاری حساب می‌کردند، اضافه کرد: درحالی که شهریه‌های اندکی که از فعالیت‌های آموزشی اخذ می‌شد، حتی جوابگوی پرداخت حق‌الزحمه مربیان و هزینه‌های جاری مؤسسه بود.

وی با اشاره به تعاملی که با برخی از مؤسسات نزدیک به مؤسسه داشتند، بیان کرد: مدیر دو مؤسسه پیش از کرونا آمدند و از نزدیک فعالیت‌های مؤسسه را دیدند و در همان محله شهرری شهرک علایین فعالیت مؤسسه‌شان را آغاز کردند که آنها نیز پس از کرونا تعطیل شدند البته فکر می‌کنم یکی از آنها به عنوان پایگاه بسیج هنوز فعالیتش را ادامه می‌دهد.

مدیر مؤسسه فرشتگان سرای رضوان با اشاره به اینکه تجهیزات آموزشی مؤسسه را به سایر همکاران خود در مؤسسات دیگر اهدا کرده است، تصریح کرد: در صورتی که مشکل مکان مؤسسه حل شود، برای آغاز مجدد فعالیت آمادگی دارد چون مؤسسه با سابقه 10 سال فعالیت در منطقه شناخته شده است و مخاطبان خود را دارد.

مؤسسه فرشتگان سرای رضوان در شهرری، میدان معلم، سه‌راه تقی‌آباد، شهرک علایین فعالیت داشته است.

انتهای پیام
captcha