واگذاری ۲۵۰۰ قطعه زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت تهران
کد خبر: 4172421
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

واگذاری ۲۵۰۰ قطعه زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت تهران

دو هزار و 500 قطعه زمین با حضور استاندار تهران به مشمولان قانون جوانی جمعیت در استان تهران واگذار شد.

واگذاری ۲۵۰۰ قطعه زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت تهرانبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ مراسم واگذاری دو هزار و 500 قطعه زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، علیرضا فخاری، استاندار تهران، میرمحمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزارشد.

فخاری در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از واگذاری زمین به خانواده‌ها اظهار کرد: همزمان با هفته وحدت میان شیعه و سنی، دو هزار و 500 قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به مشمولان دارای سه و چهار فرزند در استان تهران واگذارشد.

وی ادامه داد: در فیروزکوه ۱۳۴ قطعه زمین برای ۴۰۰ خانواده در اراضی دست ناصر و در دماوند ۱۲ قطعه برای ۳۵ خانواده در اراضی سوم شعبان در شرق استان تهران اختصاص پیدا کرد.

استاندار تهران اظهار کرد: در پیشوا ۴۰۰ قطعه زمین برای ۸۰۰ خانواده، در پاکدشت ۱۶۴ قطعه برای ۳۰۰ خانواده، در اسلامشهر و رباط کریم ۲۴۲ قطعه برای ۷۲۵ خانواده و در پرند ۱۲۰ قطعه برای ۲۴۰ خانواده اختصاص پیدا کرد.

 فخاری سپس گفت: امید است که این طرح، زمینه‌ای برای افزایش جمعیت به عنوان اقدام ملی و هویت سازی برای نسل آینده و دفاع از امنیت و قدرت ملی باشد، چراکه ما به جمعیت جوان با دانش و علم نیاز داریم.

انتهای پیام
captcha