همایش تبیینی «بیانیه گام دوم انقلاب» در بهمئی برگزار شد
کد خبر: 4171683
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲

همایش تبیینی «بیانیه گام دوم انقلاب» در بهمئی برگزار شد

در ششمین روز از هفته دفاع مقدس، همایش تبیینی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور جمعی از جوانان شهرستان بهمئی در لیکک برگزار شد.

مراسم «بیانیه گام دوم انقلاب»با حضور جوانان بهمئی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی، امام جمعه شهر لیکک عصر روز گذشته، پنجم مهرماه در همایش تبیینی «بیانیه گام دوم انقلاب» در بهمئی، اظهار کرد: جایگاه والای ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی و ایستادگی مقابل زیاده خواهی‌های دنیای استکبار، مرهون پشتکار و درایت جوانانی گمنام و بی ادعاست که در بستر ولایتمداری و تاسی از گنجینه‌ غنی دفاع مقدس، درس عزت و آزادگی را مشق کردند و امروز کشور را به سوی قله‌های پیشرفت و تعالی رهنمون می‌سازند.

وی با بیان اینکه خودباوری در جهاد تبیین برای جوانان و نوجوانان باید به عنوان یک فرهنگ حاکم شود، افزود: با استفاده از این رسالت مهم ، فرهنگ «ما می‌توانیم» بار دیگر به نسل جدید منتقل می‌شود.

امام جمعه شهر لیکک در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف، گفت: دشمنان ایران اسلامی با هدف از بین بردن اعتقادات جوانان برنامه ریزی‌ها زیادی دارند که باید با بصیرت دینی و انقلابی نقشه‌های دشمن را از بین برد.

یادآور می‌شود، اجرای برنامه‌های مختلف توسط گروه دانش‌آموزان شهرستان بهمئی و حرکت نمادین انتقال پرچم از گام اولی‌ها به گام دومی‌ها از برنامه‌های اجرایی این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha