رونمایی از کتاب‌ عکس «اربعین در ۴۰ کشور جهان» برگزار شد
کد خبر: 4170325
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
در مجمع جهانی اهل بیت(ع)؛

رونمایی از کتاب‌ عکس «اربعین در ۴۰ کشور جهان» برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب‌ عکس «اربعین در ۴۰ کشور جهان» در مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) برگزار شد.

به گزارش ایکنا از قم، آیین رونمایی از کتاب‌عکس «اربعین در ۴۰ کشور جهان» با حضور دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در سالن جلسات خبرگزاری بین‌المللی اهل‌بیت(ع) برگزار شد.

آیت‌الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در این آیین با تاکید بر ظرفیت‌های گسترده رسانه‌ای و بین‌المللی مراسم اربعین بیان کرد: اربعین می‌تواند یک محتوای قوی را به جهان ارائه کند، بیش از ۱۰۰ ملیت در زیارت اربعین شرکت می‌کنند و شاهد گسترش برنامه‌های اربعین در کشور‌های مختلف جهان هستیم.

وی ادامه داد: مراسم‌های پیاده‌روی به یاد اربعین در بسیاری از کشور‌ها با حضور گسترده پیروان و محبان اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود که این قضایا چیزی جز اعجاز نیست.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از فعالیت‌های خبرگزاری ابنا در پوشش خبری رویداد اربعین ۱۴۴۵ به زبان‌های مختلف برپا شد که مورد بازدید حاضران در مراسم قرار گرفت.

یادآور می‌شود، خبرگزاری بین‌المللی اهل‌بیت(ع) در اربعین سال جاری علاوه بر استقرار در مسیر پیاده‌روی اربعین و پوشش لحظه به لحظه این رویداد، مراسم اربعین را در ده‌ها کشور جهان نیز در قالب عکس و فیلم پوشش داد که بخشی از این تصاویر در کتاب‌عکس «اربعین در ۴۰ کشور جهان» به نمایش درآمده است.

انتهای پیام
captcha