اعلام ویژه‌برنامه‌های سازمان جهاددانشگاهی گیلان در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 4170153
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

اعلام ویژه‌برنامه‌های سازمان جهاددانشگاهی گیلان در هفته دفاع مقدس

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما متحدیم» در جهاددانشگاهی استان خبر داد.

محمد شادپور سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی

محمد شادپور، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل‌وسومین سال بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس از تأثیرگذارترین ایام در تداوم مسیر انقلاب اسلامی است که باید از این فرصت در راستای تحقق جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جهاد و مقاومت بهره گرفت.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت، رشادت، اخلاص، ایثار و فداکاری جوانان این مرز و بوم و خانواده‌های آنان در صیانت از ارزش‌های انقلاب بوده و بیانگر وحدت و انسجام ملی است، افزود: این ایثارگری‌ها باید متناسب با نیاز روز به نسل‌های آینده منتقل شود.

شادپور با بیان اینکه سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی را با شعار محوری «ما متحدیم» برگزار می‌کند، گفت: گلباران مزار شهدا در گلزار شهدای رشت، شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه بندر انزلی، برگزاری نشست مشترک بسیج اساتید و دانشجویی، نشست رسانه‌ای تبیین نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس، تکریم از حجت‌الاسلام صادقی(جانباز دفاع مقدس)، برگزاری نشست تخصصی اتحاد ملی و استکبارستیزی با سخنرانی سرهنگ امینی، نشست برگی از خاطرات دفاع مقدس با حضور سرهنگ حشمت‌اله هدایتی، تولید پادکست فرماندهان همیشه استوار از جمله ویژه برنامه‌های پیش بینی شده جهاددانشگاهی استان گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان تأکید کرد: تبیین حماسه‌آفرینی‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha