تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآن سیدنی + فیلم و عکس
کد خبر: 4169767
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآن سیدنی + فیلم و عکس

مسابقات قرآن مجمع قرآنى ثامن الائمه امام رضا(ع) شهر سیدنی پس از دور روز فعالیت یکشنبه، 26 شهریور با معرفی برترین‌‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا، در این مسابقات قرآن که با حضور قاریانی از استرالیا و نیوزیلند 24 تا 26 شهریور برگزار شده بود، محمدتقی سعدی در رشته قرائت و محمدعلی سعدی (هر دو عراقی‌تبار) در رشته ترتیل به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

لاریب ملک، شرکت‌کننده پاکستانی‌‌تبار نیز در رشته ترتیل بخش بانوان، حائز رتبه‌ برتر شد.

به گفته مصطفی اشرفی، رئیس مجمع قرآنى ثامن الائمه امام رضا(ع) و مسئول برگزاری این مسابقات، قرار است نفرات برتر به عنوان نمایندگان استرالیا در مسابقات بین‌المللی قرآن حضور پیدا کنند.


بیشتر بخوانید:


این مسابقات اولین مسابقات قرآنی بود که از سوی مجمع قرآنى ثامن الائمه امام رضا(ع) به طور گسترده ویژه مسلمانان استرالیا برگزار شده بود.

داوران این مسابقات استاد حاج حبيب الله رازبان در بخش تجويد، حجت‌الإسلام حسين جواهری در بخش صوت و لحن و شيخ مهدى كنعانی در بخش وقف و ابتدا بودند. نظارت بر داورها و مسابقات نیز بر عهده استاد مصطفى اشرفى بود.

این مجمع قرآنی در سال ۲۰۰۲ و در شهر سیدنی استرالیا تأسیس شد. در سال ۲۰۲۱ مجمع قرآنى ثامن الائمه امام رضا(ع) به صورت رسمی در استرالیا ثبت شده است.

 
 
 
انتهای پیام
captcha