قرآن کریم نقشه راهی برای دست‌یافتن به سعادت است
کد خبر: 4169113
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
امام جمعه موقت ارومیه:

قرآن کریم نقشه راهی برای دست‌یافتن به سعادت است

حجت‌الاسلام محمد حیدری‌زاد گفت: قرآن کریم به معنای واقعی کلمه نقشه راهی برای دست‌یافتن انسان به سعادت اخروی و دنیوی به شمار می‌رود، بنابراین نباید از آن غفلت کنیم.

حجت‌الاسلام محمد حیدری‌زاد، امام‌جمعه موقت ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد حیدری‌زاد، امام‌جمعه موقت ارومیه، امروز 24 شهریور در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برپا شد، گفت: قرآن کریم نقشه راه کامل سعادت انسان به شمار می‌رود، به طوری‌ که هر ‌فردی در کنار این کتاب آسمانی باشد و رهرو راه و رسم قرآن کریم باشد، به طور قطع در هر دو دنیا سعادتمند می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود ضمن ابراز خشنودی از حضور مردم ارومیه و دیگر شهرستان‌های استان در آیین تشییع پیکر ۲۳ شهید تازه تفحص شده، گفت: این حضور باشکوه و حداکثری نشانه‌ای از جایگاه و عظمت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی محسوب می‌شود، که باید به این خاطر بر خودمان ببالیم.

امام‌جمعه موقت ارومیه ضمن قدردانی از حضور مردم آذربایجان‌غربی در تشییع پیکر ۲۳ شهید تازه تفحص شده، اظهار کرد: این حضور پرشکوه نشان‌دهنده روحیه قدرشناسی، انقلابی‌گری و ولایت‌مداری مردم این استان است.

 حجت‌الاسلام حیدری‌‌زاد با بیان اینکه، فرهنگ شهادت‌طلبی و جهادگری در وجود قلب‌های پاک نهادینه شده است، اضافه کرد: ایثار و فداکاری از خصیصه‌های بارز مردم ایران اسلامی است.

وی با تسلیت سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، با اشاره به عظمت پیاده‌روی اربعین و راهپیمایی جاماندگان اربعین، افزود: این حرکت جهانی از حقیقت تابناکی خبر می‌دهد، که نشان‌دهنده عمق ارادت ملت ایران به اهل بیت(ع) است.

امام جمعه موقت ارومیه به حضور چند میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین و برپایی آیین جامادگان اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: مسلمانان اقصی نقاط جهان به‌ویژه ایران اسلامی این حرکت را با برافراشتن پرچم امام حسین(ع) تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهند داد.

انتهای پیام
captcha