اهدای پرچم متبرک و قرآن به ده‌ها موکب ایرانی و عراقی + فیلم
کد خبر: 4169093
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

اهدای پرچم متبرک و قرآن به ده‌ها موکب ایرانی و عراقی + فیلم

جمعی از فعالان قرآنی قرارگاه مردمی قرآنی اربعین پرچم متبرک به سه بارگاه نورانی امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) را به همراه یک جلد کلام الله مجید به موکب‌های قرآنی اهدا کردند.

به گزارش ایکنا، قرارگاه قرآنی ـ مردمی اربعین امسال یکی از بزرگترین موکب‌های قرآنی را در مسیر پیاده‌روی اربعین راه‌اندازی کرد و در کنار این حرکت پویش‌ها و موج‌های متنوع قرآنی را به راه انداخت.

از آنجایی که اربعین حسینی نماد همبستگی و یکپارچگی مسلمانان از هر زبان و ملیتی است و تمام مسلمانان حمایت از ساحت مقدس قرآن کریم را برای خود واجب می‌دانند، یکی از اقداماتی که توسط این قرار‌گاه راه‌اندازی شد اهدای پرچم متبرک و قرآن کریم به ده‌ها موکب ایرانی و عراقی توسط خادمان قرآن است.

برهمین اساس جمعی از فعالان قرآنی قرارگاه مردمی قرآنی اربعین پرچم متبرک شده به سه بارگاه نورانی امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) را به همراه یک جلد کلام الله مجید نفیس به موکب‌های قرآنی عراقی اهدا کردند.

این اقدام در راستای هم‌افزایی و تعامل بیشتر موکب‌های ایرانی و عراقی در زمینه فعالیت‌های قرآنی در راهپیمایی اربعین و همچنین برپایی جلسات خانگی قرآن کریم در عراق صورت گرفت.

پرچم اهدایی طراحی شده برای جلسات خانگی قرآن توسط قرارگاه قرآنی اربعین است که مزین به نام امام حسین(ع) و فرازهایی از سلام‌های زیارت عاشورای اباعبدالله(ع) است.

همچنین یکی از پویش‌هایی که توسط این قرار‌گاه راه‌اندازی شد «لبیک یا قرآن» با جمع‌خوانی سوره مسد بود که در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا و همزمان با اربعین حسینی انجام شد.

عموم علاقه‌مندان به شرکت در پویش حفظ، قرائت و تدبر در سوره فجر و بهره‌مندی از جوایز متبرک این پویش می‌توانند با ارسال عدد ۱۴ به سامانه ۳۰۰۰۱۴۴۲ عضو کانال ستاره‌های زمین شده و ضمن استفاده از محتوای پویش در جریان برنامه‌های آن قرار گیرند.

 

انتهای پیام
captcha