نقطه تمرکز دشمن جنگ رسانه است
کد خبر: 4168486
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

نقطه تمرکز دشمن جنگ رسانه است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه نقطه تمرکز دشمن جنگ رسانه است، گفت: در جنگ رسانه مدیریت اذهان بر زندگی سیاسی، اجتماعی، نظامی جامعه اعمال می‌شود تا در تمام کنش‌ها و نیازها اطاعت‌پذیری محض داشته باشیم.

رفیعی آتانی فرمانده سپاه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر(عج)، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج)، در همایش زیست عفیفانه که سه‌شنبه ۲۱ شهریور به همت آموزش و پرورش ناحیه ۲ استان قزوین در سالن فرهنگی کوثر برگزار شد، گفت: مکتب اربعین در عاشورای ۶۱ شکل گرفت که در آن نیم روز تاریخی افقی برای همه دوران‌ها تا انتهای تاریخ ترسیم شد. اباعبدالله(ع) جان خود و همراهانش را برای یاری اسلام به میدان آورد و حج را نیمه‌کاره رها کرد تا به جهاد بپردازد و در این راه سخت افقی را برای همه تاریخ بشر پیش‌بینی کرد.

 وی با اشاره به اینکه اربعین مردمی‌ترین رسانه دنیاست، اظهار کرد: تیتر بسیاری از رسانه‌های دوست و دشمن، اربعین و نگاه حضرت زینب(س) بود. دشمن با قدرت رسانه و راه‌اندازی جنگ در افغانستان و عراق برای نزدیک شدن به مرزهای ایران میلیاردها دلار هزینه کرد اما نتیجه نگرفت و سربازان یران در نیروهای مسلح توانستند در میدان نبرد ابهت استکبار را در هم بشکنند.

این مسئول در ادامه بیان کرد: آمریکا برای افغانستان و طالبان نیامده بود و همه ابزارهای مختلف را علیه ایران به کار برد اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران با رهبری شجاع، مانع از موفقیت آن‌ها شد. نیروهای مسلح آمریکا را در دیرالزور، بوکمال و عین‌الاسد ذلیل کردند؛ اما آن‌ها تمام راهبردهای به کار رفته را در قالب رسانه علیه ایران به کار بردند.

 وی تصریح کرد: نقطه تمرکز دشمن جنگ رسانه است و قدرت خویش را در فیلم‌های هالیوودی به نمایش می‌گذارد. وقتی در عین‌الاسد و دیرالزور شکست خوردند و در آب‌های بین‌المللی رسوا شدند دنیا متوجه شد ظاهر دشمن ضعیف‌تر از باطنش است.

رفیعی آتانی ادامه داد: در جنگ رسانه مدیریت اذهان بر زندگی سیاسی، اجتماعی، نظامی جامعه اعمال می‌شود تا در تمام کنش‌ها و نیازها اطاعت‌پذیری محض داشته باشیم و دشمن اراده خویش را از طریق رسانه بر ملت تحمیل کند در حالی که در جنگ سخت نتوانستند به هدفشان دست یابند.

 وی یادآور شد: دشمن با قدرتش رویداد و حادثه می‌ساخت اما امروز نمی‌تواند حادثه‌ای خلق کند. امروز راهبرد ندارد بلکه منتظر خطای ماست. شگرد دشمن بر بستر رویداد ساخته شده است. انقلاب، اراده دشمنان را به چالش کشید. آمریکا، لیبی، اوکراین، افغانستان را وارد جنگ ویران‌کننده کرد اما در برابر ایران ضعیف و ناتوان است و نتوانست خود را تحمیل کند.

 فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: دشمن سرعت عمل دارد اما راهبرد عمیق ندارد. مثل کف روی آب فاقد قدرت است. در وقایع سال گذشته، دشمنان بیش از ۳۷ هزار دروغ در پنج رسانه به جامعه ایران تزریق کردند اما چون عمق و راهبرد نداشتند نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام
captcha