انتشار فصلنامه‌های «نقاره‌خونه» و« گلدسته»
کد خبر: 4167956
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

انتشار فصلنامه‌های «نقاره‌خونه» و« گلدسته»

همزمان با دهه آخر صفر، دومین شماره فصلنامه‌های «نقاره‌خونه» و«گلدسته» ویژه کودکان و نوجوانان در انتشارات به‌نشر منتشر شد.

انتشار فصلنامه‌های «نقاره‌خونه» و« گلدسته»به گزارش ایکنا به نقل از انتشارات به‌نشر، فصلنامه «نقاره‌خونه» برای مخاطب کودک و فصلنامه «گلدسته» ویژه مخاطب نوجوان به همت گروه تولید به‌نشر تولید شده است.

مطالب این شماره از فصلنامه‌ها با آثار نویسندگان، شاعران و هنرمندانی چون نقی سلیمانی، مجیدملامحمدی، مهری ماهوتی، محمد مهاجرانی، سعید رزاقی، اسماعیل چشرخ، زهرا سادات طرازانی، امیر نساجی در قالب شعر، داستان امروزي و تاريخي، پي‌نما، نمايشنامه، گزارش و مصاحبه، بازی، جدول و سرگرمی تهیه شده است.

سنت و سيره حضرت محمد(ص)، امام حسن مجتبي(ع)، امام سجاد(ع) و امام رضا(ع) و همچنین موضوع وقف از جمله موضوعات مطرح شده این فصلنامه‌ها را تشکیل می‌دهد. هم چنین مطالبی درباره پياده‌روی اربعين، آيين خطبه‌خواني شب شهادت حضرت رضا(ع) و آيين شمع‌گردانی شام شهادت حضرت در قالب‌های مختلف در نشریه ذکر شده است.

در این فصلنامه‌ها مطالب متنوع در قالب‌های ادبی گوناگون همراه با تصاویر رنگی به خدمت محتوای دینی آمده است و مجله‌ای رحلی با 24 صفحه مطلب را شکل داده است. نسخه چاپی این فصلنامه‌ها به صورت رایگان در دهه پایانی صفر بین کودکان و نوجوانان توزیع می‌شود و نسخه الکترونیک آن  در پایگاه اینترنتی انتشارات آستان قدس رضوی به آدرس www.behnashr.com  و سایر اپلیکیشن‌های کتاب الکترونیک موجود است.

انتهای پیام
captcha