رشادت‌های شهدا را برای نسل جوان باید پررنگ‌تر بازگو کرد
کد خبر: 4167787
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

رشادت‌های شهدا را برای نسل جوان باید پررنگ‌تر بازگو کرد

استاندار گیلان با بیان اینکه شهدا با رشادت و جانفشانی خود استواری نظام جمهوری اسلامی را به ارمغان آوردند، گفت: باید بخش‌های معنوی آن را پررنگ‌تر و از سوی دیگر رشادت‌های شهدا و همچنین تلاش‌های اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس را بیش از پیش برای نسل امروز بازگو کرد.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، 18 شهریورماه در کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان اظهار کرد: شهدا با رشادت به مردمان سرزمین خویش عزت بخشیدند و با از خودگذشتگی و جانفشانی خود آنان را از اسارت و ذلت رهانیدند، به همین دلیل باید هرساله هفته دفاع مقدس را باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار کرد.

وی با بیان اینکه مردم در دوران دفاع مقدس ایثار و از خودگذشتگی‌های بسیاری انجام دادند و شهدا با رشادت و جانفشانی خود استواری نظام جمهوری اسلامی را به ارمغان آوردند، افزود: باید بخش‌های معنوی هفته دفاع مقدس را پررنگ‌تر و از سوی دیگر رشادت‌های شهدا و همچنین تلاش‌های اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس را بیش از پیش برای نسل امروز بازگو کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند برپایی این گونه پاسداشت‌ها کمرنگ شود چون آنان نمی‌توانند همبستگی و اتحاد موجود را ببینند و به همین دلیل باید هر سال با اتحاد بیشتر این مراسم را باشکوه‌تر برگزار کرد و اجازه نداد که برخی ذهن مردم را خراب کنند.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه وحدت و یکپارچگی ما باید حفظ شود و محور وحدت ولایت فقیه است، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که این وحدت خدشه‌دار شود و از سوی دیگر هدف و راهبرد دولت، مردم هستند و برنامه‌ها باید مردمی اداره و اجرا شود تا موفقیت اجرای برنامه‌ها بیش از پیش باشد.

عباسی با اشاره به اینکه اربعین وحدت بین مسلمانان و آزادیخواهان جهان است که همه را دور هم جمع می‌کند، بیان کرد: حضرت امام حسین(ع) مختص به شیعیان نیست و ایشان چراغ راه و کشتی نجات همه انسان‌ها هستند؛ مردم و مسئولان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین سنگ تمام گذاشتند و همه تلاش کردند تا زائران بدون مشکل در مراسم اربعین حضور یابند. با توجه به حضور میلیون‌ها زائر در مراسم پیاده روی اربعین، رسانه‌های معاند سعی کردند که این مراسم را در سکوت خبری قرار دهند اما حضور باشکوه مردم آنان را خوار و ذلیل کرد.

انتهای پیام
captcha