تردد بیش از ۲ میلیون زائر از پایانه‌های مرزی خوزستان
کد خبر: 4167750
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

تردد بیش از ۲ میلیون زائر از پایانه‌های مرزی خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از یکم تا بیست و دوم ماه صفر، تردد ۲ میلیون و ۵۰۳ هزار و ۶۵۸ زائر از پایانه‌های مرزی استان به ثبت رسیده است.

زائران اربعینبه گزارش ایکنا از خوزستان، محمد جولانژاد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان امروز ۱۸ شهریورماه در جمع خبرنگاران، گفت: از اول ماه صفر تا ۲۲ صفر، تردد ۲ میلیون و ۵۰۳ هزار و ۶۵۸ زائر از پایانه‌های مرزی استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این میزان تردد انجام شده از مرزهای استان، سهم پایانه مرزی شلمچه یک میلیون و ۷۲۹ هزار و ۹۹۱ زائر و پایانه مرزی چذابه ۷۷۳ هزار و ۶۶۷ زائر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تردد ۲۸۱ هزار و ۳۰۸ نفری اتباع خارجی از مرزهای شلمچه و چذابه، گفت: در این بازه زمانی دو میلیون و ۱۵۶ هزار و ۲۸۵ زائر ایرانی نیز از مرزهای استان تردد داشتند.

جولانژاد عنوان کرد: از ابتدای ماه صفر تا پایان روز ۲۲ صفر، ورود بیش از یک میلیون و ۵۶ هزار ایرانی و بیش از ۳۸ هزار زائر خارجی از مرزهای شلمچه و چذابه ثبت شده است. هم چنین در این بازه زمانی خروج بیش از یک میلیون و ۱۵۸ هزار زائر ایرانی و بیش از ۲۵۰ هزار زائر خارجی ثبت شده است.

 

انتهای پیام
captcha