اعزام 4 هزار زائر خراسان‌شمالی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی به گذرگاه‌های مرزی
کد خبر: 4167681
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

اعزام 4 هزار زائر خراسان‌شمالی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی به گذرگاه‌های مرزی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: از ابتدای اجرای طرح اربعین ۲۷ مرداد تاکنون، ۴ هزار و ۱۶۱ زائر از استان با ناوگان حمل‌ونقل عمومی به گذرگاه‌های مرزی اعزام شدند.

اعزام 4 هزار زائر خراسان‌شمالی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی به گذرگاه‌های مرزیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح اربعین ۲۷ مرداد تا روز گذشته ۱۳ شهریور، ۴ هزار و ۱۶۱ زائر از خراسان‌شمالی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی به گذرگاه‌های مرزی اعزام شدند.

وی گفت: این تعداد مسافر توسط ۱۶۲ سفر ناوگان اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه عمومی در گذرگاه‌های مرزی جابه‌جا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: طی این مدت ۳ هزار و ۶۱۴ زائر با ۱۳۸ دستگاه اتوبوس و ۱۴ زائر با چهار دستگاه سواری کرایه به مرز مهران و ۴۲۸ زائر با ۱۵ دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه اعزام شدند.

مشتری به جابه‌جایی ۵۰ زائر اربعین حسینی از استان توسط دو دستگاه اتوبوس به مرز چذابه اشاره و بیان کرد: در این مدت چهار زائر با یک دستگاه سواری کرایه به مرز خسروی، ۲۰ زائر با یک دستگاه مینی‌بوس به مرز باشماق و ۵۱ زائر با دو دستگاه اتوبوس به مرز تمرچین جابه‌جا شده‌اند.

وی ادامه داد: زائران برای بازگشت به استان باید به سکوی اختصاص‌داده‌شده خراسان‌شمالی مراجعه کنند تا تمهیدات و وسیله نقلیه، توسط تیم اعزامی این اداره کل فراهم شود.

انتهای پیام
captcha