خدمت‌رسانی ۱۷ هزار نفر روز خادم در موکب احمد بن موسی(ع)
کد خبر: 4167672
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

خدمت‌رسانی ۱۷ هزار نفر روز خادم در موکب احمد بن موسی(ع)

شهردار شیراز با اشاره به اتمام برنامه پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر روز خادمان مدیریت شهری در موکب حضرت احمدبن موسی ـ شاهچراغ(ع) در مرز شلمچه به زائران اربعین خدمات‌دهی کرده‌اند.

محمدحسن اسدی، شهردار شيرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی، شهردار شيراز شب گذشته، 17 شهریورماه در بازدید از سومین نمایشگاه بزرگ راهیان اربعین در این کلان‌شهر، سیر این نمایشگاه را که با نگاهی به تاریخ اسلام و وقایع آن است، با هدف انتقال مفاهیم اسلامی دانست که توانسته برنامه‌ای فرهنگی و مذهبی در خور و شأن همشهریان  شیراز؛ سومین حرم اهل‌ بیت(ع) باشد.

وی به خدمات شهرداری این کلان‌شهر در مرز شلمچه، کربلای معلی و همچنین شیراز؛ سومین حرم اهل‌ بیت(ع) پرداخت و بیان کرد: ۷۰۰ نفر از خادمان مدیریت شهری به همراه بیش از یکصد دستگاه خودرو سبک و سنگین در موکب حضرت احمدبن موسی ـ شاهچراغ(ع) در مرز شلمچه به زائرین اربعین حسینی(ع) خدمات‌ متعددی نظیری حمل‌ونقل از پارکینگ تا پایانه مرزی و از نقطه‌ صفر مرزی تا بصره، خدمات ایمنی در سه نقطه پارکینگ، موکب و پایانه، خدمات تنظیف، اسکان و پذیرایی با تجهیزات برودتی در جغرافیای گرم منطقه و ... به مدت  حداقل ۲۵ روز ارائه کرده‌اند.

بنا به گفته اسدی، حضور حدود ۳۰ نفر از نیروهای شهرداری شیراز در موکب حضرت احمدبن موسی ـ‌ شاهچراغ(ع) کربلای معلی  و خدماتدهی به زائرین اربعین در آن منطقه و همچنین اسکان و خدمات به زائرین داخلی و اتباعی که برای رسیدن به مرز عراق از شیراز عبور می‌کردند، از دیگر خدماتی بود که شهرداری‌شیراز در ایام اربعین ارائه کرد.

بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی به اعتبار ۲ هرار و ۵۰۰ میلیارد ریال و ایستگاه شهدای عادل‌آباد به ارزش ۶۷۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت و شروع و بهره‌برداری از ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه برای سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهوری به شیراز نظیر آغاز خط ۴ مترو و کم‌نظیر بودن آن در بین کلانشهرها و ۴ برابر شدن بودجه عمرانی شهرداری  طی ۲ سال از دیگر مواردی بود که مقام ارشد مدیریت شهری این کلان‌شهر در جمع همشهریان به آن پرداخت.

انتهای پیام
captcha