توزیع روزانه 12 هزار وعده غذا در موکب حرم بانوی کرامت
کد خبر: 4166450
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

توزیع روزانه 12 هزار وعده غذا در موکب حرم بانوی کرامت

مسئول کمیته خدمات و امور رفاهی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به توزیع غذای نذری بین زائران از روز اول آغاز به کار رسمی موکب حرم بانوی کرامت در عمود 1080 مسیر نجف به کربلا گفت: روزانه حدود ۱۲ هزار وعده شامل صبحانه، ناهار و شام بین زائران و عاشقان سیدالشهدا(ع) توزیع می‌شود البته این تعداد غیر از توزیع میان وعده ساندویچ است.

سعید اسدی، مسئول کمیته خدمات و امور رفاهی موکب آستان مقدسبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سعید اسدی، مسئول کمیته خدمات و امور رفاهی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)، در سخنانی به تشریح اهم خدمات رفاهی در موکب آستان مقدس پرداخت و گفت: کمیته خدمات و امور رفاهی موکب شامل بخش‌های مختلفی همچون غرفه تعمیرات کیف و کفش و چمدان، غرفه تعمیرات کالسکه و ویلچر، غرفه تعمیرات عینک، غرفه خیاطی، ایستگاه‌های صلواتی، امور نظافتی، حمام و سرویس‌های بهداشتی و اسکان است.

وی به تلاش‌های شبانه‌روزی خادمان موکب آستان در کمیته خدمات و امور رفاهی برای زوار اشاره کرد و افزود: این بخش از موکب همانند سایر قسمت‌های موکب به‌صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به زوار است و حتی برخی خدام در شبانه‌روز حدود دو ساعت خواب و استراحت دارند.

اسدی با اشاره به توزیع غذای نذری از روز اول آغاز به کار رسمی موکب بین زوار بیان کرد: روزانه حدود ۱۲ هزار وعده شامل صبحانه، ناهار و شام بین زائران و عاشقان سیدالشهدا(ع) توزیع می‌شود، البته این تعداد غیر از توزیع میان‌وعده ساندویچ است. روزانه به‌طور متوسط هفت هزار لیوان شربت، شش هزار پیاله بستنی، دو هزار لیوان چای و مقدار زیادی میوه بین زائران سیدالشهدا(ع) توزیع می‌شود.

وی به انگیزه خود و سایر خدام و همکاران این موکب اشاره کرد و گفت: همه ما به یک هدف مشترک در اینجا گردهم آمده‌ایم و آن خدمت به زوار سیدالشهدا(ع) و کسب رضایت آن حضرت است‌. ما بر رعایت دقیق بهداشت در ایستگاه‌های صلواتی و سایر قسمت‌ها تأکید داریم و امیدواریم که درنهایت بتوانیم رضایت زوار عزیز را داشته‌ باشیم. امیدواریم مسئولان آستان مقدس با کمک خیرین بتوانند نسبت به افرایش جای خواب و استراحت برای زوار اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha