آموزش صحیح‌خوانی قرآن در مسیر پیاده‌روی اربعین + عکس
کد خبر: 4166445
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

آموزش صحیح‌خوانی قرآن در مسیر پیاده‌روی اربعین + عکس

مجمع علمی قرآن کریم آستان عباسی در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در شهرهای مختلف عراق، به آموزش قرائت صحیح قرآن به زائران اقدام کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از الکفیل، این برنامه در استان بابل عراق اجرا شده و شعبه مرکز قرآن کریم آستان عباسی در این استان وابسته به مجمع علمی قرآن آستان بر آن نظارت دارد.
سید منتظر المشایخی، مسئول شعبه مرکز قرآن آستان عباسی در بابل در این باره گفت: نهادینه‌کردن فرهنگ قرآن در میان زائران از اهداف این طرح است که با آموزش قرائت سوره حمد، سوره‌های کوتاه قرآن، اذکار نماز و مسائل فقهی، برپایی مسابقه و برنامه‌‌های قرآنی متنوع دنبال می‌شود.

وی افزود: مجمع علمی قرآن آستان عباسی فعالیت‌های قرآنی مختلفی در کربلا و دیگر استان‌های عراق که در مسیر پیاده‌روی اربعین قرار دارند، اجرا کرده است.

گفتنی است، مرکز قرآن کریم آستان عباسی امسال برای یازدهمین سال متوالی طرح آموزش صحیح‌خوانی قرآن را برای زائران اربعین اجرا کرده است و به هزاران زائر در زیارت میلیونی اربعین خدمت ارائه می‌دهد.

این طرح همچنین در محورهای اصلی استان کربلا شامل محور «نجف ـ کربلا»، «بابل ـ کربلا»، «بغداد ـ کربلا»، ایستگاه‌های آموزشی صحن حرم ابوالفضل العباس(ع)، مقام امام دوازدهم(عج) و منطقه الهندیه کربلا در حال اجراست.

انتهای پیام
captcha